וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל עדיין רואה את הגב של פדרר

כצפוי, גם הזכייה בווימבלדון לא הספיקה לספרדי כדי לחלוף על פני השוויצרי. סלע ירד אל המקום ה-78 בעולם, פאר נשארה במקום ה-25

רישאר גאסקה טיפס ארבעה שלבים במעלה דירוג ה-ATP, והתמקם במקום ה-11 בעולם, כך שמלבד חגיגת יום הבסטיליה הוא יוכל לרוות קצת נחת מבחינה אישית. השינוי היחיד שנרשם בעשירייה הראשונה הוא עלייתו של ניקולאי דוידנקו הרוסי למקום הרביעי, תוך שהוא דוחק את דויד פרר הספרדי לחמישי. רפאל נדאל, אלוף ווימבלדון הטרי, עדיין ניצב במקום השני, מאחורי יריבו הגדול רוג'ר פדרר. נובאק דג'וקוביץ' סוגר את השלישייה המובילה.

במקום השישי מדורג אנדרי רודיק האמריקאי, ואחריו דויד נלבדיאן (ארגנטינה), ג'יימס בלייק (ארה"ב), אנדי מארי (בריטניה) וסטנילס וואינקה (שוויץ).

דודי סלע ירד שני שלבים, והוא מדורג במקום ה-78 בעולם. הראל לוי, שהודח ברבע גמר צ'לנג'ר רמת השרון ירד שלב אחד, אל המקום ה-157 בעולם. אמיר וויינטרוב זינק 23 שלבים למקום ה-323 בדירוג.

זכייתה של ונוס וויליאמס בטורניר ווימבלדון לא שינתה את דירוגה בטופ-10, והיא נשארה במקום השביעי בדירוג. אחותה סרינה, פינלאליסטית הטורניר, שמרה על מקומה החמישי בעולם, לפני אלנה דמנטייבה שבמקום השישי. אנה איבנוביץ', שאכזבה בווימבלדון, ניצבת במקום הראשון בעולם, לפני בת ארצה ילנה יאנקוביץ'. הרוסיה מריה שראפובה מדורגת שלישית, והיא מקדימה את בת ארצה סבטלנה קוזנצובה. אנה צ'אקבטדזה (רוסיה), דינארה סאפינה (רוסיה) ואגניישקה רדוואנסקה (פולין) סוגרות את העשירייה הראשונה.

שחר פאר מדורגת 25 בעולם, ולא חל שינוי במיקומה. חברתה לנבחרת הפדרציה, ציפי אובזילר, עלתה שלב אחד אל המקום ה-116 בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully