וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: יולזרי סגר לעונה, מליחי יחתום לשלוש שנים

השוער, ששימש בעונה שעברה מחליף במכבי חיפה, צפוי לגבות את אוהד כהן. החלוץ הארגנטינאי פבלו בסטיאניני יעבור מבחנים למרות שחתם

בזמן ששחקנים במכבי פתח תקווה הביעו סיפוק מהחלטתו של היו"ר שינו זוארץ להישאר בקבוצה, ממשיך הצוות המקצועי בהכנותיו לקראת העונה הקרובה.

הקשר עידן מליחי יחתום בסופו של דבר לשלוש שנים בקבוצה ולא לעונה אחת. כזכור, הקשר סיכם עם היו"ר זוארץ על חזרתו לקבוצה, אולם מאז הצדדים לא חתמו על החוזה. מליחי, שטען כי הובטח לו חוזה לשלוש שנים, לא התאמן אתמול (ראשון) בטענה שהוא מעוניין לחתום על החוזה, והיום (שני) הוא צפוי להגיע לאימון ולחתום על חוזהו לשלוש שנים בקבוצה.

השוער יהב יולזרי, ששיחק בעונה שעברה כמחליף במכבי חיפה, סגר את תנאיו לעונה אחת במכבי פתח תקווה והוא צפוי להגיע היום (שני) לאימון הקבוצה. יולזרי, ששיחק אצל המאמן ניצן שירזי עוד כשזה אימן בבני יהודה, צפוי להיות השוער השני אחרי אוהד כהן, שכנראה יישאר בקבוצה גם בעונה הקרובה.

החלוץ הארגנטינאי פבלו בסטיאניני נחת אתמול בבוקר בארץ, והוא צפוי לסגור את תנאיו בקבוצה. בסטיאניני בן ה-26 שיחק בעבר בליגה השלישית באנגליה, ובקבוצות ביוון ופרגוואי לפני שהגיע לונצואלה לקבוצת קרקארס. החלוץ ייבחן בקבוצה למרות שכבר סיכם את תנאיו משום שהצוות המקצועי מעוניין לבחון את כושרו. במכבי פ"ת נרתעו ממספר ידיעות לפיהן השחקן סובל מבעיות משקל, ולא כבש בשנים האחרונות הרבה שערים בקבוצות בהן שיחק. כל הנבחנים האחרים שוחררו, וכרגע אף שחקן זר אחר לא נבחן בקבוצה.

עדכון ראשון: 13.7, 23:12
עדכון אחרון: 14.7, 8:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully