וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולט קבע את תוצאת השנה ב-200 מטרים

האצן הג'מאייקני מוכן לבייג'ינג ועצר את השעון על 19.67 שניות, התוצאה החמישית בטיבה בכל הזמנים. רובלס ניצח ב-110 משוכות

דריק אטקינס מהבהאמס ניצח הערב (ראשון) בתחרות ה-100 מטרים בגרנד פרי אתונה, אחרי שעצר את השעון על 10.10 שניות והקדים את האמריקאים דרוויס פאטון ומארק ג'לקס.

"זה הניצחון השני שלי ברציפות באתונה ואני מאוד גאה", אמר סגן אלוף העולם מהשנה שעברה אחרי הניצחון באחת מתחרויות האתלטיקה המרכזיות האחרונות לפני האולימפיאדה בבייג'ינג.

יוסאין בולט הג'מאייקני ניצח כצפוי במקצה הריצה ל-200 מטרים אחרי שהעמיד תוצאה מצוינת של 19.67 שניות. מבחינתו של בולט היה זה שיא אישי ושיא לאומי והתוצאה הזו הייתה החמישית בטיבה בכל הזמנים. בנוסף בולט שבר את שיא המסלול וקבע את התוצאה הטובה ביותר השנה. ברנדן כריסטיאן מהאיים האנטיליים, שהגיע למקום השני, עשה זאת הרבה אחרי בולט וקבע תוצאה של 20.36 שניות.

דיירון רובלס הקובני זכה במקום הראשון בריצת 110 מטרים משוכות בזמן של 13.04 שניות ולאחר מכן התפנה לדבר על אחד מהמצ' אפים המסקרנים ביותר הצפויים באולימפיאדה הקרובה: "אני יודע שיהיה לי קשה לנצח את ליו שיאנג. הוא אדם טוב והעם הסיני אוהב אותו. הדבר החשוב ביותר מבחיתי הוא להשיג את מדליית הזהב כי זה דבר שאפשר לעשות רק פעם בארבע שנים".

ורוניקה קמפבל הג'מאייקנית השוותה את שיא המסלול ב-100 מטרים נשים עם 10.92 שניות וזאת על אף שהיא לא תתחרה במקצה הזה בבייג'ינג. קמפבל עתידה לרוץ 200 מטר במשחקים האולימפיים ולהשתתף במקצה ה-4X100 של נבחרת ג'מאייקה.

אלוף בעולם הקפיצה משולשת, נלסון אבורה הפורטוגלי, הצהיר כוונות אחרי שזכה במקום הראשון בזכות מרחק של 17.23 מטרים. מריאן אופרה הרומני סיים שני עם 16.97.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully