וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברדו זכה באליפות שבדיה הפתוחה

הספרדי גבר על תומאס ברדיץ' הצ'כי בדרך לזכייה שנייה בטורניר. ויקטור האנסקו הרומני זכה בטורניר שוויץ, דל פוטרו בשטוטגארט

טורניר שבדיה הפתוחה הגיע הערב (ראשון) לסיומו, והביא איתו זוכה מאושר, שערב הטורניר דורג שלישי. טומי רוברדו הספרדי, לו היה זה התואר השביעי בקריירה, גבר על תומאס ברדיץ' הצ'כי 4:6 1:6. זו הזכייה השניה של רוברדו בטורניר, אחרי שלפני שנתיים גבר על ניקולאי דוידנקו. "לא שיחקתי טוב בתחילת העונה, אבל עכשיו אני שמח. זה היה שבוע נפלא". הספרדי נהנה מפציעתו של ברדיץ' באמצע המערכה הראשונה, במצב של 3:3, ומאז לא הסתכל אחורה.

"הייתי קצת בר מזל כי תומאס נפצע בברכו", הודה רוברדו, שערב הטורניר היה מדורג 17 בעולם, והוסיף: "לא אמרתי לקהל שאחזור בשנה הבאה, כי הם יודעים שאחזור. אהיה כאן בארבע או חמש השנים הקרובות", אמר הזוכה המאושר.

בטורניר שטוטגארט, המסע המופלא של חואן מרטין דל פוטרו המשיך, כל הדרך אל התואר. הארגנטינאי הבלתי מדורג, שהדיח בחצי הגמר את בן ארצו, אדוארדו שוונק, גבר בגמר על רישאר גאסקה הפייבוריט 4:6 5:7. הצרפתי, שדורג שני בטורניר, נכנע למומנטום הנפלא של הארגנטינאי מהשבוע החולף, והוא יחפש תואר בטורניר אחר. דל פוטרו, שמתנשא לגובה של 1.95 ס"מ ודורג ערב הטורניר במקום ה-65, היה מאושר בסיום. "כילד תמיד חלמתי לנצח בטורניר, ועכשיו עשיתי זאת. זה לא יאומן", אמר הארגנטינאי בן ה-19. "ידעתי שאצטרך להגיש טוב לנצח, ועכשיו אני יכול ליהנות מזה".

גם אליפות שוויץ הפתוחה הסתיימה היום, לאחר שויקטור האנסקו הרומני, שנכנס לאליפות בלתי מדורג, המשיך את המומנטום המצוין מכל השבוע בדרך לניצחון בשתי מערכות על איגור אנדרייב הרוסי. האנסקו, המדורג 80 בעולם, העיף בחצי הגמר את סטניסלאס וורינקה המקומי בשלוש מערכות., והעפיל לגמר ה-ATP הראשון שלו מאז ספטמבר 2007. זו היתה רק ההתחלה.

באליפות הגרנד פרי בבודאפשט זכתה אליז קורנה הצרפתיה, שדורגה שניה בטורניר, לאחר שגברה על אנדריאה קלפאץ', הסלובנית הבלתי מדורגת 6:7 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully