וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאנו תמורת למפארד?

בברזיל מדווחים שהקשר האנגלי יעבור לאינטר תמורת אדריאנו וסכום כספי. באיטליה חושדים ברשת שזייפה דרכונים כדי לייבא שחקנים

התקשורת הברזילאית מדווחת כי יתכן ועסקה סיבובית תנחית את אדריאנו בצ'לסי, ובעקבות כך יעבור פרנק למפארד לאינטר. אלופת איטליה חשקה בקשר הבלוז, אבל לואיז פיליפה סקולארי הודיע כי למפארד נשאר בסטמפורד ברידג' והיה נראה שהעניין תם. עתה, אינטר עשויה להציע את אדריאנו ותוספת של כ-12 מיליון יורו, בתקווה שזה יפתה את צ'לסי.

אדריאנו אמור לחזור לסן סירו לאחר שישה חודשים בהם שיחק בברזיל, והחלים מהדיכאון שלקה בו. ז'וזה מוריניו אמר כי הוא נחוש לשקם את הקריירה של הברזילאי במילאנו, אבל גם סקולארי מכיר את השחקן אותו אימן בנבחרת הסלסאו, ולא מן הנמנע שההצעה תקסום לו. אדריאנו יכול להוות במצב כזה אלטרנטיבה מהספסל לדידייה דרוגבה.

באנגליה בטוחים שהעסקה תצא לפועל, וה"ספורט ניוז אוף דה וורלד" הודיע שלמפארד נחוש לשחק עבור מוריניו, אבל זה ככל הנראה יקרה רק בקיץ הבא. העיתון מדווח שךמפארד יחתום ב-1 בינואר על חוזה לארבע שנים בשורות הנראזורי, ויעבור אליה ביוני 2009. "פרנק החליט באופן סופי שהוא רוצה לשחק עבור מוריניו, ומקודם ככל האפשר", אמר מקורב לשחקן, "הוא היה רוצה לעזוב כבר עכשיו, אבל צ'לסי תסרב לשחררו מהעונה הקרובה, אליה הוא קשור בחוזה".

ויש מי שכבר טרח להזהיר את למפארד. דניס ברגקאמפ, ששיחק שנתיים באינטר לפני שעבר ב-1995 לארסנל, שיגר מסר לקשר האנגלי דרך ה"סאנדיי מיירור": "ברגע שמשחקים בפרמיירליג, מבינים שאין יותר טוב ממנה. קשה למצוא יופי בליגה האיטלקית". החלוץ ההולנדי הודה כי היה לו קשה להתאקלם לסרייה A. "הידיעה כי אי אפשר אף פעם לשחק התקפי גורמת לדיכאון. שחקן התקפי באיטליה אף פעם לא יכול לשחק את המשחק שלו. האוהדים מרוצים מתיקו, ולעתים שמחים כאילו היה ניצחון. התוצאה היא כל מה שחשוב".

ג'יאנקרלו, תארגן לי מכולה של ארגנטינאים

פרשה חדשה מסעירה את הכדורגל האיטלקי, והמשטרה בארץ המגף חושדת כי רשת של עבריינים זייפה דרכונים איטלקיים בארגנטינה, כדי לייבא שחקני כדורגל. בסוף המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20 היגרו כשלושה מיליון איטלקים לארגנטינה, והרשת ניצלה זאת ככל הנראה להנפקת 110 דרכונים מזויפים. 24 חשודים כבר נעצרו.

קונסול איטליה בבואנוס איירס, ג'יאנקרלו קורצ'יו, הגיש תלונה לרשויות המקומיות לאחר שריבוי בקשות האזרחות שקיבל העלו את חשדו. שחקנים שמעורבותם בעניין נבדקת הם השוער חואן באפלו קריזו והחלוץ חרמאן דניס, שהוחתמו על ידי לאציו ונאפולי בהתאמה, וכן מגן ריאל מדריד חואן פורלין ושוער בוקה ג'וניורס מקסמיליאנו סקאפארו.

נאפולי ולאציו הודיעו כי הפרשה לא תשפיע עליהן, משום ששני השחקנים, קריזו ודניס, חתמו בקבוצות כשחקנים זרים. חקירה דומה זעזעה את הכדורגל האיטלקי בשנים 2000 ו-2001, ובמרכזה עמדו האורוגוואי אלברו רקובה, הארגנטינאי חואן ורון והברזילאי דידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully