וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונאקו הודיעה: סיכמנו עם גוסו גוסו

13.7.2008 / 20:16

קשרה של מ.ס אשדוד הרשים את ראשי הקבוצה הצרפתית במבחנים. המאמן ריקרדו: "הוא שחקן מאוד מעניין. העסקה כמעט סגורה"

מונאקו הצרפתית הודיעה היום (ראשון) באתרה הרשמי כי הקשר מחוף השנהב, ז'אן ז'אק גוסו גוסו סיכם את תנאיו במועדון. הקשר, לו חוזה במ.ס אשדוד, הרשים את מאמן הקבוצה, ריקרדו, במשחק האימון מול טולוז אתמול (1:1) וזה אף אמר: "גוסו גוסו הוא שחקן מאוד מעניין והוא יוחתם. העסקה כמעט סגורה".

בחוזהו של הקשר מחוף השנהב סעיף שחרור של 750 אלף דולר, אולם באשדוד טוענים שמדובר בטעות רישומית של עורכי הדין וכי הסכום הנכון אמור להיות 750 אלף יורו. גורם בהנהלת אשדוד אמר כי לא על זה תקום או תיפול העיסקה, אולם כרגע דורשים האשדודים סכום הקרוב למיליון דולר עבור שחרורו. השיחות בין הצדדים צפויות להימשך במהלך השבוע הקרוב.

המאמן יוסי מזרחי ממשיך בחיפושים קדחתניים אחר בלם אחורי זר בעל שיעור קומה. מחר צפוי לנחות באשדוד בלם נבחרת קונגו לשעבר, גלאדיס בוקאסי, בן 27 ואם הוא ירשים הוא אמור להצטרף למחנה האימון של אשדוד בשבוע הבא בהולנד. גם השוער הבוסני יסמין בוריץ' שממשיך להרשים באימונים יצורף למחנה. שמו של הבלם ודראן יישה, ששיחק בקבוצה בעונה שעברה הוזכר שוב כמועמד להצטרף וזאת במידה והבלמים שייבחנו לא ירשימו את הצוות המקצועי.

באשדוד ינסו לסגור עוד השבוע את עיסקת העברתו של הקשר מאור מליקסון לקבוצה. המאמן יוסי מזרחי שרצה מאוד את ברוך דגו התאכזב לשמוע שדגו בחר לבסוף לחתום בנתניה וכעת יעשו בקבוצה מאמצים להחתים את מליקסון במקומו.

עדכון ראשון: 13.7 13:10
עדכון אחרון: 13.7 20:16

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully