וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון מנסה להשאיר את רוט, ווטסון ימשיך

13.7.2008 / 17:22

הפורוורד ויתר על הצעה מהפועל ירושלים. האלופה מקווה להשאיר גם את מורן רוט, שמחזיק בהצעות ממכבי חיפה ומהקבוצה מהבירה

הפועל חולון מצויה בקשיים כלכליים ומקצועיים בשבועות האחרונים, אבל היום הצליחה בכל זאת להבטיח את הישארותו בקבוצה של כריס ווטסון, לאחר שהחתימה אותו על חוזה לשנתיים הקרובות.

ווטסון, החבר בסגל נבחרת ישראל, החזיק במהלך הקיץ בהצעה מהפועל ירושלים, אך הקשר שיצר את הקבוצה החולונית היה חשוב עבורו. בנוסף חולון הייתה היחידה שהציעה לו חוזה לשנתיים.

ווטסון בן ה-33, בוגר מכללת ניאגרה, הגיע לישראל בעונת 1999/2000 כזר במכבי חדרה בלאומית, ושם הכיר את אשתו שבעקבותיה התגייר וחזר לישראל כמתאזרח. בעונה שעברה רשם במדי חולון 6.6 נקודות והוריד 3.6 ריבאונדים בעונה ההיסטורית שהביאה אליפות למועדון.

ווטסון הועדף באחרונה על ידי צביקה שרף כמתאזרח של נבחרת ישראל לקראת מוקדמות אליפות אירופה 2009, והוא ינחת בארץ במהלך השבוע הבא ויצטרף לאימוני הנבחרת. הוא הישראלי השני שחותם במדי האלופה, אחרי אבישי גורדון, שמחזיק בחוזה מהעונה שעברה וימשיך גם בעונה הבאה.

מלבד ווטסון, בחולון מנסים להשאיר בקבוצה גם את מורן רוט. השחקן שהיה מגיבורי האליפות של חולון ושעשה את הפריצה המשמעותית ביותר העונה, קיבל פנייה מראשי הקבוצה, והוא שוקל אותה ביחד עם הצעות ממכבי חיפה ומאירופה, כשהקבוצה הרצינית ביותר הייתה אנטוורפן הבלגית. קבוצה נוספת שהתעניינה הקיץ ברוט, אחד המלפפונים החמים בעולם הכדורסל, הייתה הפועל ירושלים, אך בשלב זה נראה כי רוט לא יגיע לבירה.

רוט, שזכה בעבר בתואר תגלית העונה כששיחק במדי הפועל רמת השרון, ובתואר השחקן השישי כששיחק במכבי ראשון לציון, קלע העונה במדי חולון 8.1 נקודות למשחק ומסר 4.6 אסיסטים, והיה הישראלי המוביל של הקבוצה. בחולון רואים את רוט בתור סמל, ומאמינים שהקבוצה החדשה שמנסה המאמן דני פרנקו לבנות, תצטרך סמל כמו רוט. רוט צפוי להפגש עם ראשי חולון בימים הקרובים, ובמקביל יפגש היום (ראשון) או מחר עם מכבי חיפה.

בחולון מנסים לאחות את השברים אחרי עזיבתו של היו"ר מיקי דורסמן לפני כשלושה שבועות שהשאיר את ניהול הקבוצה למנכ"ל טובי שוורץ. בחולון בנו בתחילה על כסף שיעביר ארקדי גאידמק, ואחר כך על תוספת תקציבית של מועצת העיר, אך נראה כי שתי האפשרויות ירדו בשלב זה מהפרק. שחקנים נוספים שמועמדים להצטרף לחולון הם משה מזרחי, שגדל בקבוצה, וליאור שגב שחקנה של בית"ר בנימינה בעונה החולפת. גם שמו של אבי בן שימול עלה כאפשרות.

עדכון ראשון: 13.7 12:55
עדכון אחרון: 13.7 17:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully