וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת הקיץ: מאיו מתחמם

הרוקי המבטיח של ממפיס צלף 26 נקודות בניצחון על מילווקי, 11 נקודות לפי ג'יי טאקר, 13 נקודות לאלטון בראון בניצחון של דנבר על פילדלפיה

אחרי שאיבד שמונה כדורים אך סחט מחמאות ממאמניו במשחק הבכורה שלו בליגת הקיץ, רשם הלילה (בין שבת לראשון) או ג'יי מאיו משחק מצוין והוביל את ממפיס שלו לעוד ניצחון, הפעם 79:88 על מילווקי. הנבחר השלישי בדראפט קלע 26 נקודות כולל ארבע שלשות, והוריד את סך האיבודים שלו לארבעה. פי ג'יי טאקר, שחקן הפועל חולון, רשם הפעם 11 נקודות ושמונה ריבאונדים, סטיב ברט ג'וניור, שחקן עירוני אשקלון המנסה גם הוא למצוא חוזה ב-NBA, שיחק 12 דקות וקלע ארבע נקודות. את הבאקס הוביל רמון סשיונס עם 12 נקודות, הרוקי ג'ו אלכסנדר, שנבחר שמיני בדראפט, קלע שבע נקודות באחוזים רעים (2 מ-13 מהשדה).

דנבר פתחה את הופעותיה בליגת הקיץ עם ניצחון 85:99 על פילדלפיה, עם 21 נקודות של דהאנטי ג'ונס, ו-13 נקודות ו-11 ריבאונדים של אלטון בראון, עוד אחד מגיבורי האליפות של חולון השנה. תדאיוס יאנג המשיך לככב אצל הסיקסרס עם 22 נקודות. במשחק נוסף ניצחה סקרמנטו 86:93 את טורונטו, עם 23 נקודות של ספנסר הוז, ו-20 של קווינסי דובי. פטריק יואינג ג'וניור, בנו של כוכב הניקס לשעבר, שיחק 14 דקות ולא קלע. ג'ואי גרהאם קלע 24 לראפטורס. שארלוט ניצחה בקלות את הקליפרס 66:81, בזכות 15 נקודות של ג'מאריו דייוידסון ו-14 של הרכז הרוקי די ג'יי אוגוסטין. אל ת'ורנטון קלע 22 למפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully