וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשאנטה ג'ונסון ישאר עונה נוספת בנהריה

12.7.2008 / 21:10

אחרי מגעים עם הפועל חולון, העדיף השחקן שהגיע בעונה שעברה לנהריה, להשאר עונה נוספת. מצטרף למושון יעקוסי בקו הקדמי של נהריה

עירוני נהריה עשתה צעד חשוב נוסף בבניית הסגל כאשר השאירה את אשאנטה ג'ונסון, שחקנה בעונה שעברה, לעונה נוספת. ג'ונסון חתם על החוזה בנהריה, עוד אתמול (שישי), אך הקבוצה העדיפו לשמור את החתימה בסוד, עד למוצאי שבת. בג'ונסון התעניינה גם מכבי חיפה, והשחקן אף היה קרוב לחתימה בהפועל חולון, בתחילת הקיץ, אך כאמור יישאר בנהריה לעונה נוספת.

ג'ונסון בן ה-32, הגיע לנהריה בעונה שעברה אחרי שבקבוצה זכרו את הופעת השיא שלו במדי נימבורק הצ'כית כאשר שיחק מול נהריה ביורוקאפ. ג'ונסון היה בין הכוחות המובילים בנהריה במהלך העונה והיה השחקן היציב ביותר, גם כשהקבוצה בתקופת אריאל בית הלחמי לא תפקדה. הוא רשם במהלך העונה 13.5 נקודות ו-4.4 ריבאונדים למשחק.

בהחתמתו של ג'ונסון, עושה נהריה תחת יעקב ג'ינו מקפצה גדולה קדימה. השחקן הוא השישי החותם בקבוצה כשקדמו לו יוגב אוחיון, רביב לימונד, ניצן חנוכי ומושון יעקוסי, והזר רון לואיס. יעקב ג'ינו עושה מאמץ על מנת להחתים שחקן גבוה זר נוסף, שיחליף את אוטיס היל, שחתם בתחילת הקיץ במדי אודסה האוקראינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully