וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק פלג בדרך להפועל עפולה

12.7.2008 / 20:14

השחקן הוותיק העונה, עשוי להגיע ליורדת מליגת העל, אחרי שהמגעים עם גליל/גלבוע לא הניבו דבר. במכבי חיפה שוקלים לפנות לפלג

אחרי 14 שנה, מסתמן כי אחד השחקנים היותר אהובים בכדורסל הישראלי, ברק פלג, ימצא את עצמו בעונה הבאה בליגה הלאומית במדי הפועל עפולה. אם בתחילת הקיץ היה נראה כי פלג יגיע להפועל גליל עליון/גלבוע, אז כרגע נראה שהמגעים בין השחקן לקבוצה רחוקים מלהיות קרובים לסיכום, גם בשל העובדה שגליל כבר החתימה את דגן יבזורי על אותה עמדה ומנסה להתחזק בזר נוסף.

הפועל חולון ובני השרון שהתעניינו בפלג, קיבלו את ההודעה שהשחקן מעוניין לשחק בצפון, בשל העובדה שהוא קנה בית בציפורי, והקבוצה היחידה מליגת העל שעוד עומדת על הפרק היא מכבי חיפה, אך המגעים בינה לבין פלג נמצאים רק בשלב הראשוני. הפועל עפולה הציעה לשחקן הצעה כספית נדיבה, כשעל הפרק גם השתלבות באימון עתידי במועדון, והשחקן צפוי לענות להצעת הקבוצה בימים הקרובים.

פלג בן ה-36 החל לשחק כדורסל בליגה הראשונה בגיל 22, אחרי שהיה לוחם בסיירת מטכ"ל. הוא ידוע בעיקר בזכות משחק ההגנה שלו, אך תמיד היה יודע מתי לקלוע שלשות ברגעים הנכונים. את הקריירה הארוכה שלו העביר פלג בהפועל צפת, מכבי רעננה, הפועל ירושלים, הפועל גליל עליון ועירוני נהריה. העונה הוא כבר החל בדעיכה, אך דווקא בחצי גמר הפיינל פור היה חד וקלע 20 נקודות בהפסד של נהריה להפועל חולון.

הפועל עפולה מקווה עוד השבוע לשמוע על כך שאליצור קרית אתא לא תוכל לשחק בליגת העל, ולהחליף אותה. בקבוצה החליפו את ההנהלה, שחלקה עבר יחד עם המועצה המקומית גלבוע להפועל גליל עליון, ובעפולה בונים קבוצה נחמדה. המאמן שמונה הוא שרון אברהמי, שעלה ליגה עם קרית אתא, ובין היתר הוחתמו שלושת כוכבי קרית אתא: אורי כהן מינץ והאחים אבי ואילן נניקשוילי. גם יוסי דדון חתם בקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • ברק פלג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully