וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין ניצחה את רנובה 0:1 ועלתה לסיבוב השלישי באינטרטוטו

שער מרהיב של חאמד גנאים הביא ל-0:1 על רנובה ושלח את סכנין למפגש עם לה קורוניה בסיבוב השלישי של האינטרטוטו. דוד: "לא נושפל"

בני סכנין העפילה הערב (שבת) לסיבוב השלישי של האינטרטוטו ותפגוש שם את דפורטיבו לה קורוניה (המשחק הראשון בריאזור). הקבוצה של פרדי דוד אירחה את רנובה המקדונית בקרית אליעזר במשחק הגומלין של הסיבוב השני וניצחה 0:1. זאת לאחר שבמשחק הראשון ניצחה בסקופיה 1:2 (1:3 בסיכום הכללי).

גם במשחק הערב, חסר המאמן דוד שחקנים רבים. אלא שזה לא מנע משחקניו לשלוט במגרש ברוב שלבי המשחק, להגיע למספר מצבים, לכבוש שער אחד ולעשות את העבודה. לא שממש ציפינו, אבל המשחק לא התעלה לרמה גבוהה - סכנין רק פתחה את העונה, חוסר התיאום עדיין ניכר בין שחקניה, וגם, אם לומר את האמת, רנובה היא לא בדיוק מאריות הכדורגל האירופי. אשתקד היא סיימה במקום החמישי בליגה המקדונית.

מאות האוהדים הבודדים שהגיעו לא קיבלו משחק שייכנס לפנתיאון, אבל בדקה ה-18 הם קיבלו רגע אחד קסום. חאמד גנאים חילץ כדור במחצית המגרש, התקדם ושלח טיל אדיר מכ-30 מטרים לפינה העליונה של אלוי. שער ענק, שחיפה על משחק די פושר.

אין ספק כי המפגש הצפוי עם קבוצת הפאר הספרדית דירבן מאוד את שתי הקבוצות להעפיל. סכנין, שבהילוך שני, הייתה יותר טובה מרנובה, תצטרך מן הסתם להעלות לפחות מספר הילוכים לקראת צמד המפגשים נגד הקבוצה מגאליסיה.

מהלך המשחק

שתי הקבוצות פתחו את המשחק בגישושים. נראה כי פתיחת העונה נתתה אותותיהם בשחקנים. בדקה ה-18 חאמד גנאים עשה לזה סוף. הוא חילץ כדור במחצית המגרש ודהר לכיוון השער. גנאים שלח כדור אדיר מכ-30 מטרים לפינה העליונה של אלוי. 0:1 ענק לסכנין. קצב המשחק קצת עלה אחרי אותו שער של גנאים, אבל הקבוצות המשיכו להתקשות להגיע להזדמנויות ליד השערים. סכנין עוד יכלה לכבוש את השני לפני המחצית, אך לא מצאה את השער.

בדקה ה-52 הייתה קרובה סכנין לכבוש את השני, אחרי שגנאים כמעט ובישל שער לרבאח, אבל הנגיחה של האחרון הלכה לידיו של השוער. בדקה ה-73, רנובה הייתה הכי קרובה לכבוש שער, אבל המחליף עלי לא הצליח להגיע לכדור, שחמק ליד הקורה של אלון. עד הסיום אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לכבוש, והמשחק נגמר רק עם הכיבוש היפהפה של גנאים.

הרכב בני סכנין: עומרי אלון, עלי עותמאן, יא יא פטי, עלא אבו סאלח, בסאם גנאים, חיים בנון, מוסא שעבאן, חאלד חלאיילה (עימאד בדארנה, 90 +1), יניב לוזון (הילאל חלאיילה, 81), חאמד גנאים, עבד רבאח (מוחמד ריאה, 85).

הרכב רנובה: ארמנד אלוי, איגוריצ'ה סטויאנוב, פאנצ'ה סטויאנוב, זבונימיר סטאנקוביץ', אגרון ממדי, אלכסנדר אנגלובסקי, פיסניק נוהי (פסטים אדמי, 68), בסארט איברהימי, ואנצ'ה טראיצ'ב, וולנט אמיני (ארג'נט גאפורי, 81), גנץ' איסני (עילבר עלי, 46).

יניב לוזון: "אני אופטימי לקראת לה קורוניה"

"התייחסנו ברצינות מהשנייה הראשונה. מה שחשוב באירופה", אמר המאמן פרדי דוד, "זה תמיד לבוא ולנצח. אנחנו עושים את זה לפעמים עם כדורגל טוב ולפעמים עם כדורגל פחות טוב. לא נהניתי מהקבוצה היום, אבל הרגשתי שהיא הייתה מאוד עייפה ולא רעננה".

לגבי המפגש הצפוי מול דפורטיבו לה קורוניה אמר דוד: "קודם כל צריך ליהנות. הכדורגל הישראלי צריך ליהנות ממעמדים כאלה ומקבוצה בסדר גודל של לה קורוניה. אני מבטיח שנעשה את כל ההכנות הדרושות בזמן המינימלי שנשאר ובסגל הקיים על מנת להיראות טוב ולעשות הכי טוב שאפשר. זה לא ייגמר בהשפלה נגד לה קורוניה. טל חן בטוח ישחק, מזואה אנסומבו אולי".

"באנו במטרה לעבור", אמר בסיום קשרה החדש של סכנין, יניב לוזון. "המפגש מול לה קורוניה הוא הדובדבן שיש בכדורגל. אני אופטימי ולא פוסל שום אפשרות. נעשה את המקסימום, נרוץ להילחם, ואני לא יודע מה יהיה".

"נכנסתי לנעליים גדולות", אמר עומרי אלון, השוער שהחליף את מאיר כהן בין קורות השער. "הייתה חוויה גדולה ואנחנו מאוד מאושרים. התרגשתי מאוד לפני המשחק, אבל כבר עם הכדור הראשון חייתי את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully