וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאסקה בגמר טורניר שטוטגארט

הצרפתי, שבהיעדרו של נדאל הפך למדורג הבכיר בטורניר, ישחק בגמר מול דל פוטרו הארגנטינאי. דודי סלע יפגוש את ג'יימס בלייק באינדיאנפוליס

לאחר שטורניר ווימבלדון הסתיים, והביא לענף הטניס המון כבוד, רייטינג וחשיפה תקשורתית, התפנה עולם הטניס להתעסק בטורנירים אחרים. בזמן שבישראל העיניים היו נשואות לטורניר הצ'לנג'ר, בשאר אירופה שוחקו אליפויות מעט יותר נחשבות. בחצי גמר טורניר שטוטגארט היום (שבת), גבר רישאר גאסקה, המדורג שני בטורניר, 7:6 2:6 3:6 על אגוסטין קאלרי הארגנטינאי. בגמר יפגוש גאסקה ארגנטינאי אחר, חואן מרטין דל פוטרו, שניצח את המדורג שמיני בטורניר אדוארדו שוואנק 2:6 2:4.

בטורניר שבדיה הפתוחה, גבר טומי רוברדו הספרדי, שנכנס לטורניר כמדורג שלישי על המדורג ראשון, בן ארצו דויד פרר, 6:2, 1:6, 2:6. רוברדו יפגוש שם את תומאס ברדיץ' הצ'כי, המדורג רביעי בטורניר, שהעדיף את פרננדו ורדאסו, הספרדי השלישי בחצאי הגמר, 6:2, 3:6, 2:6.

גם בטורניר בודאפשט לנשים נערכו חצאי הגמר, כשבמוקד גברה אליז קורנה הצרפתיה, המדורגת שניה בטורניר, ללא בעיות מיוחדות 1:6 1:6 על גרטנה ארן המקומית. בגמר תפגוש קורנט את אנדריאה קלפאץ', שניצחה את קרולינה ספרם 2:6, 6:4, 4:6.

שחר פאר תשחק בשבוע הבא בטורניר סטנפורד בקליפורניה (סך פרסים של 600 אלף דולר). פאר, שלא מדורגת בטורניר, תפגוש עולה מהמוקדמות בסיבוב הראשון, ובמידה ותנצח היא צפויה לפגוש בסיבוב השני את אלופת הטורניר מאשתקד והמדורגת שניה, אנה צ'אקבטדזה, שתנסה לשחזר את יכולתה על המשטחים הקשים בצפון אמריקה מהשנה שעברה, אחרי פתיחת עונה איומה.

דודי סלע יחל את עונת המגרשים הקשים שלו בטורניר אינדיאנפוליס (סך פרסים של 525 אלף דולר). סלע, הנמצא בעיצומה של תקופה לא קלה, זכה להגרלה אכזרית מול המדורג ראשון בטורניר, ג'יימס בלייק, כבר בסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully