וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם וארליך זכו בטורניר הזוגות ISRAEL OPEN

הצמד הישראלי הבכיר גבר 3:6, 6:7 על סרגיי בובקה ומיכאל אלגין בצ'לנג'ר רמה"ש. בגמר היחידים ניצח מרסל אילהאן את איבו קלץ' 4:6, 4:6

מרסל אילהאן הטורקי זכה היום (שבת) בטורניר הצ'לנג'רISRAEL OPEN על שם אילן רמון (סך פרסים של 50 אלף דולר) במרכז לטניס בישראל, רמת השרון. אילהאן, שהדיח בדרך לגמר את הראל לוי ברבע הגמר, גבר על חביב הקהל, איבו קלץ' הסלובקי, בשתי מערכות 4:6, 4:6.

המשחק, שנערך תחת חום כבד, הביא לנקודות קצרות, כשהטניסאים עושים לא מעט שגיאות בלתי מחוייבות. קלץ', שגבר ביום שישי בחצי הגמר על קולין אבלטייט האוסטרלי, פתח רע מאוד ולא הצליח לקחת נקודה בשלושת המשחקונים הראשונים. לאחר מכן הוא חזר עם שני משחקונים, אבל אילהאן התאושש, שמר על ההגשות שלו ודהר לניצחון במערכה הראשונה 4:6. במערכה השנייה, קלץ' היה עייף מאוד והצליח בקושי לסחוב את עצמו על המשטח הלח, בעוד שאילהאן נראה הרבה יותר רענן. במצב של 2:4 לאילהאן, קלץ' לקח שני משחקונים, אבל שוב נשבר ל-5:4. אילהאן לקח גם את המשחקון הבא, המערכה, המשחק והטורניר.

אילהאן זכה ב-55 נקודות דירוג וכן בצ'ק נאה של 7,200 דולר. קלץ' יגרוף 38 נקודות ו-4,240 דולר. "זו פעם ראשונה שאני זוכה בטורניר כזה", העיד אילהאן המאושר בסיום הטורניר. "אני מבטיח לחזור לכאן בשנה הבאה". איבו קלץ' אמר: "לא הגעתי למשחק. הפסדתי נקודות ראשונות. לא היית מספיק מוכן. לא מצאתי את הקצב שלי כל המשחק".

אנדי רם ויוני ארליך, הצמד הישראלי המדורג 1 בטורניר הזוגות, זכו בתואר. השניים התמודדו בגמר נגד סרגיי בובקה האוקראיני, בנו של קופץ המוט האגדי לשעבר, ומיכאל אלגין הרוסי וניצחו 3:6, 6:7.

רם וארליך הסתפקו בשבירה אחת במערכה הראשונה, כדי להשיג ניצחון 3:6 במערכה. את המערכה השנייה הם פתחו לא טוב, בעוד הצמד הרוסי-אוקראיני לקח את שלושת המשחקונים הראשונים. הצמד הישראלי הצליח לחזור לשוויון 3:3. אלגין ובובקה עצרו את הסחף ועלו ל-3:4. הצמדים שמרו, די בקלילות, על ההגשות שלהם והגיעו לשובר שוויון. רם וארליך עלו מהר ל-0:3, ומכאן שייטו לניצחון קליל 3:7 בנקודות.

"כשמשחקים בארץ מול קהל כזה, זה כיף. יש אווירה טובה", אמר אנדי רם. "אני זוכר את עצמי בתור ילד שבאתי לראות את עמוס מנסדורף, וחשוב שילדים יבואו לראות אותנו", נזכר בערגה יוני ארליך. את כספי הזכייה, 1,550 דולר כל אחד, תרמו רם וארליך לילדי המרכז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully