וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קניאל דיקנס על סף חתימה בירושלים

12.7.2008 / 14:06

התקשורת הספרדית מדווחת כי השחקן ששיחק בעבר בחובנטוד ובעברו 19 משחקים ב-NBA בדרך למלחה. עוד דווח: לאקוביץ' מועמד למכבי ת"א

התקשורת הספרדית מדווחת הבוקר (שבת) כי קניאל דיקנס, שחקנה של קולורדו מליגת הפיתוח, על סף חתימה בהפועל ירושלים, ועשוי להשלים את הקו הקדמי של הקבוצה שכולל בשלב זה את עומאר סניד וארז מרקוביץ'. מקור בירושלים אישר כי הקבוצה מעוניינת בשחקן, אך סרב למסור פרטים על התקדמות במגעים. בספרד דווח כי על מנת שדיקנס יחתום בקבוצה, יצטרכו דברים אחרונים להסגר בחוזהו. המאמן גיא גודס לא הגיב לידיעה מכיוון שהוא שוהה בליגת הקיץ בלאס וגאס.

דיקנס (30, 2.03), הוא בוגר מכללת איידהו בה רשם 9.7 נקודות ו-5.3 ריבאונדים למשחק. דיקנס נבחר בשנת 2000 במקום ה-50 בדראפט ה-NBA על ידי יוטה, אך לא שיחק בקבוצה. בעונת 2000/1 שיחק באוראל גרייט הרוסית, משך המשיך לחצי עונה בצ'רסקי האוקראינית ומשם עבר לליגות החצי מקצועניות בארצות הברית. בדצמבר 2003 חתם במדי פורטלנד, בה שיחק 3 משחקים, ומשם עבר לחצי עונה במדי חובנטוד. עונה לאחר מכן שותף ב-11 משחקים במדי הניו ג'רזי נטס. את העונה הנוכחית פתח דיקנס בליגת הפיתוח אך בחודש פברואר הוחתם במדי קליבלנד, ושותף ל-5 משחקים במדי קליבלנד.

עוד באותו דיווח מצוין כי מכבי תל אביב תנסה להחתים את יאקה לאקוביץ' מברצלונה, במידה והסלובני ישוחרר מהקבוצה הקאטלונית. הסלובני בן ה-30 מחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצה, אך החתמתו של חואן קרלוס נבארו גרמה לו לאי נוחות, ודיווחים בספרד בימים האחרונים מוסרים כי לאקוביץ' מעוניין לעזוב את ברצלונה. במכבי תל אביב מחפשים אחרי מחליף לוויל ביינום שחתם במדי וירטוס בולוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully