וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינובילי לא מוותר על האולימפיאדה בקלות

הארגנטינאי מדווח על שיפור במצב קרסולו והוא עשוי לשחק בבייג'ינג. 17 נקודות לפי ג'יי טאקר במדי ממפיס בליגת הקיץ, 8 איבודים לאו ג'יי מאיו

מאנו ג'ינובילי הרגיע הלילה (בין שישי לשבת) את ארגנטינה וסיפר כי קיים סיכוי טוב שהוא יוכל לשחק באולימפיאדת בייג'ינג למרות פציעתו. מצב קרסולו של ג'ינובילי בסיום עונת ה-NBA גרם למאמנו בסן אנטוניו, גרג פופוביץ', להכריז כי במידה ולא יחול שיפור ניכר הוא יחמיץ ללא ספק את האולימפיאדה, אך כעת מדווח ג'ינובילי על התקדמות משמעותית. "היום אני מרגיש יותר בפנים מאשר בחוץ בקשר להשתתפות באולימפיאדה", אמר כוכב הספרס לעיתונאים במולדתו.

ג'ינובילי הצטרף השבוע לאימוני חבריו לנבחרת, בינתיים כצופה מן הצד, אך ההערכות כעת הן שהוא יוכל לסייע לארגנטינה בנסיונה לזכות במדליית זהב נוספת, אחרי הזכייה בטורניר האולימפי באתונה לפני ארבע שנים. הספרס, שלא בדיוק מתלהבים מהסיכון הכרוך בכך, נמנעים בינתיים מלהתערב בהחלטתו של ג'ינובילי.

ליגת הקיץ: ממורן רוט לאו ג'יי מאיו

אחרי שדרק רוז הושבת ממשחקי ליגת הקיץ בגלל רגישות בברכו, ומייקל ביזלי הספיק לרשום הופעה אחת מצוינת לצד הופעה איומה, פתח הלילה גם הנבחר השלישי בדראפט, או ג'יי מאיו, את משחקיו בליגת הקיץ. מאיו סיים אומנם עם 15 נקודות בניצחון של ממפיס שלו על ניו אורלינס 75:88, אבל איבד לא פחות משמונה כדורים.

לצידו של מאיו בלט רוקי אחר של הגריזליס, דרל ארתור, שקלע 18 נקודות, ומהספסל עלה מיודענו פי ג'יי טאקר, אלוף ישראל המנסה לחזור ל-NBA, שקלע 17 נקודות והוריד שמונה ריבאונדים. סטיב ברט ג'וניור, שחקנה של אליצור אשקלון בעונה האחרונה, לא שותף במדי ממפיס. את ההורנטס הוביל הילטון ארמסטרונג עם 13 נקודות, אנדודי איבי, אקס בני השרון, קלע שלוש נקודות בלבד. במשחקים צפו בין היתר עוזר מאמן מכבי תל אביב רועי חגאי, מאמן הפועל ירושלים גיא גודס, ועוד מספר מאמנים בליגת העל.

וויל ביינום, שעזב את מכבי תל אביב וחתם בוירטוס בולוניה, לא הרשים עם ארבע נקודות ב-19 דקות בניצחון של דטרויט 73:84 על הלייקרס, כששחקני השנה השניה רודני סטאקי (21 נקודות) וארון אפללו (15 נקודות) מובילים את הפיסטונס. קובי קארל, בנו של מאמן הנאגטס ג'ורג' קארל, קלע 14 נקודות ללייקרס, בשורותיהם שיחק בריאן רוברטס, ההחתמה הטרייה של הפועל גליל עליון/גלבוע, שקלע ארבע נקודות בלבד.

במשחקים נוספים ניצחו הקליפרס את דאלאס 69:86 עם 23 נקודות באחוזים רעים של הרוקי המבטיח אריק גורדון, וגולדן סטייט גברה 89:96 על פילדלפיה, בעזרת 30 נקודות של הרוקי אנתוני רנדולף. תדאיוס יאנג ענה לו עם 27 נקודות לסיקסרס, שקיבלו גם 22 נקודות ו-13 ריבאונדים מהרוקי מוריס ספייטס.

* ניו ג'רזי ממשיכה לחדש את פניה, ואחרי שהנחיתה בטרייד את יי ז'יינליין ובובי סימונס ממילווקי ובחרה בדראפט את ברוק לופז, ריאן אנדרסון וכריס דאגלס רוברטס, הודיעה הקבוצה העתידה לעבור לברוקלין ב-2010 על החתמתם של שני שחקנים חופשיים מעניינים - אדוארדו נהארה מדנבר וג'ארוויס הייז מדטרויט.

* דאלאס החתימה מחדש את אנטואן רייט, אותו הביאה במהלך השנה בטרייד מהנטס. בנוסף אליו צירפה קבוצתו של ריק קרלייל גם את הגארד קית' מקלאוד והפורוורד ג'יימס סינגלטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully