וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פירס מציע לניקס להיפטר ממארבורי

הפורוורד מבוסטון לא מבין מה יש לגארד לחפש בתפוח הגדול: "הוא מבוגר, זה לא מתאים לקבוצה בבנייה". מלחמת גרסאות בין הקליפרס וברנד

סטפון מארבורי לא ממש פופולרי בניו יורק, ולא מעט אוהדי הניקס חושבים כי הוא גורם יותר נזק מתועלת. פול פירס הוא לא אוהד הניקס, אבל הוא חושב פחות או יותר את אותו הדבר. קפטן בוסטון סלטיקס אמר כי הוא מאמין שהניקס יהפכו קבוצה טובה יותר אם יחליטו להיפרד מהגארד. "יש לו את החוזה הכי גדול, והוא אחד השחקנים המבוגרים בקבוצה", אמר פירס, "לומר את האמת, זה לא מתאים לקבוצה שבונה עצמה מחדש". אולי נשיא הקבוצה החדש, דוני וולש, יחליט שהגיע הזמן לסיים את עידן מרבורי כאן ועכשיו.

פירס לא הסתפק בזה, והשיא עצה ליריבה מהתפוח הגדול. "אני הייתי מנסה להעבירו בטרייד. אני חושב שהוא צריך להתרענן במקום חדש". פירס טען כי לדעתו מארבורי הוא עדיין פוינט גארד גדול, והוא זקוק לחבר'ה וותיקים סביבו. "הוא צריך למצוא קבוצה עם שחקנים מנוסים, כזו שתתאים לסגנון משחקו". קשה להאמין שהוא רומז על בוסטון.

מלחמת גרסאות בין דאנליבי לברנד

אלטון ברנד עובר לפילדלפיה ובלוס אנג'לס קליפרס, קבוצתו לשעבר, זועמים. ברנד טען כי הקליפרס הגישו לו הצעה בנוסח "קח או לך", וכי לא הסכימו לשלם לו יותר מ-50 מיליון דולר, אולם עתה המאמן מייק דאנליבי החליט להגיב לנושא. "אני ממש לא מבין את צעדו", אמר המאמן.

בהמשך, החזית רק התחממה ודאנליבי התעמת בתוכנית של ESPN עם סוכנו של ברנד, דייויד פולק. דאנליבי אמר כי קיבל מסרון מברנד שהוא עדיין במשא ומתן עם הקליפרס, ופולק הגיב כי "אם אכן היה כך, הוא היה עכשיו בלוס אנג'לס".

"אני לא יודע מדוע הם מרמים את כולם", אמר דאנליבי, "ברנד נתן את מילתו, ואם החליט לשנות את החלטתו, שפשוט יאמר כך וזהו. כנראה שלא הייתי קרוב לאלטון כפי שחשבתי שהייתי". השחקן לא נשאר חייב ואמר: "התכוונתי להישאר בקליפרס, אבל ביקשתי כמה דברים, לא כסף, והם סירבו. זה יצר תגובת שרשרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully