וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשההורה פגשה את הסמבה

אלופת העולם ברזיל הגיעה לחוף בנתניה למשחק ראווה מול ישראל, לימדה את שחקניו של בני לם כמה מהלכים, ויצאה עם 3:11 מוחץ

יח"צ - חד פעמי

תקציר המשחק באדיבות ערוץ הספורט

ים שערים, ים הנאה

לא בכל יום נוחתת בארץ אלופת העולם בכדורגל חופים, נבחרת ברזיל, והערב (שישי) היא פגשה בחוף פולג בנתניה את נבחרת ישראל, למשחק ראווה. כצפוי, היו שם ים רקדניות סמבה, ים ישראלים, ים שערים וים תיכון.

בנג'מין כבש את השער הראשון במשחק, לאחר שמתפרצת ברזילאית הפתיעה את הישראלים, אבל צחי אילוז לא אפשר לאורחים לחגוג, והישווה תוך דקה במספרת אדירה, שהרימה את הקהל ביציעים. בהתקפה הבאה היה זה ערן לוי שקבע מהפך, ושחקניו של בני לם הראו לברזילאים כי אינם קוטלי קנים. בנג'מין קבע את תוצאת השליש הראשון, 2:2.

את השליש השני ברזיל פתחה עם שער של ברונו. הישראלים חלמו, וכעבור דקה אנדראה היתל במארחים ושלח כדור לחיבורים, 2:4 לסמבה. דניאל חלף על פני הישראלים בדרך ל-2:5, ופערי האיכות בין הנבחרות נראו לעין. ערן לוי צימק ל-5:3 מפנדל מוצלח, אבל בורו השיב בפנדל מוצלח משלו, וקבע 3:6. האורחים טיפסו ל-3:7, והקהל פירגן על ביצועיהם המלוטשים. בורו השלים שלושער וקבע 3:8 בתום השליש השני.

יותר מ-3 דקות עברו עד שהצופים ראו כדור ברשת, והיה זה פנדל ברזילאי שקבע 3:9. בהמשך בורו השלים רביעייה בבעיטה חופשית לפינה הרחוקה וקבע 3:10. ברונו קבעאת תוצאת הסיום, 3:11, כשקודם לכן חלק מהאנשים בקהל לא יכלו להתמודד עם ההשפלה, קמו והלכו.

הקפטן צחי אילוז: "לא הרבה מצליחים להבקיע מול אלופת העולם, בטח במספרת. כבוד לנבחרת שהביאה לפה את ברזיל, וזה ציון דרך להתקדמות שעשינו בשנה האחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully