וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי דורסמן, הגרסה היציבה

אור שקדי ממשיך לעבור בין הקבוצות ולברר האם באמת הכדורסל הישראלי בפריחה. והפעם: מכבי חיפה, עם בוס שמקל על קשיי ההווה

דיברו על מהפכה, הבטיחו שינויים, אמרו שהכדורסל פורח. סיפרו מעשיות על ספונסרים חדשים, על הכנסות מהטלוויזיה, על רוח חדשה, אבל בינתיים, לצערנו, זה לא נראה ככה.

נכון, העונה שעברה הייתה נהדרת, חולון זכתה באליפות מרגשת, הכדורסל היה הענף הכי מלהיב, אבל איפה ההמשכיות? האומנם הכדורסל הישראלי באמת בפריחה? ובפרק ה-11: העולה החדשה לליגת העל, מכבי חיפה.

האם תקציב הקבוצה צפוי לגדול לעומת העונה שעברה?

כן, ובגדול. עוד מתחילת העונה שעברה תכננה מכבי חיפה את הרגע בו תעמוד על הבמה הגדולה של הכדורסל הישראלי ותוכל להיאבק בשאר הקבוצות. בתחילת העונה שעברה נרכשה הקבוצה על ידי ג'ף רוזן, מיליונר יהודי-אמריקאי. המקצוענות והשדרוג שהביא רוזן למועדון באו לידי ביטוי עם סיום העונה שעברה, כשחיפה שינתה את פניה ומינתה צוות ניהול מקצועי, בראשותם של עו"ד טל אבריאל ואבי סיגלר.

התקציב של הקבוצה בתחילת העונה שעברה היה אמור לעמוד על חצי מיליון דולר, אך במהלך העונה הוא גדל ל-750 אלף דולר, על מנת להבטיח את העלייה. העונה התקציב מוערך בכ-2.5 מיליון דולר, מה שהופך את חיפה לאחת מארבע הגדולות. לפחות על הנייר.

האם בעקבות ההצלחה של הכדורסל נוספו לקבוצה ספונסרים?

לא. בעונה שעברה שיחקה חיפה ללא ספונסר ראשי על החולצות, אך זה דבר שולי כשעומד מאחוריך גוף כלכלי כה גדול כמו חברת "טריאנגל" בראשותו של הבעלים ג'ף רוזן וסגנו ג'ו אלמודובר שמנהלים את חיפה מארצות הברית. בניגוד למקרה של הפועל חולון, בהם גופים כלכליים נרתעו מלתמוך במיקי דורסמן, בשל היותו בעל ממון רב, המקרה של חיפה הוא הפוך, וגם בישראל וגם בארצות הברית נערכים בימים הללו שיחות עם ספונסרים אפשריים על הצטרפותם לקבוצה. ראשי חיפה ידעו לנצל את הפריחה וההד התקשורתי מסביב לקבוצה כדי לקדם אותה כלכלית, אבל בינתיים לא יצאה שום הודעה רשמית על ספונסר חדש שהצטרף.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

האם קיימת המשכיות של הסגל?

לא. מכבי חיפה עלתה בעונה שעברה בזיעה רבה, אחרי שעשתה מהפך מדהים בחלק האחרון של העונה. הסגל של חיפה היה מורכב משחקנים שלא הצליחו בליגת העל ומכוכבי הליגה הלאומית, שילוב שלא גרם לקבוצה לצלוח את הלאומית בקלות. על מנת שסיפור מ.כ חיפה, שהייתה אחת הקבוצות החלשות בליגת העל לפני שנשרה, לא יחזור על עצמו, בונים בחיפה סגל רחב, אך בינתיים מדובר בסגל שמוחתם רק לעונה הקרובה. המאמן אבי אשכנזי ושחקן הבית קובי אייזיק, הם השרידים היחידים מהעונה שעברה, אליהם הצטרפו שמות נאים כמו עמית בן דוד ועידו קוז'יקרו. המשכיות? לא הפעם.

האם בעקבות העונה הטובה תקבל הקבוצה יותר כסף מהטלוויזיה?

כן, אבל לא כמו שבחיפה ציפו. מנהלת ליגת העל מעניקה 900 אלף שקל לכל אחת מהחברות במנהלת, ורק שתי העולות מהליגה הלאומית, שאינן אלופות הליגה, מקבלות מחצית הסכום. בחיפה עדיין שוקלים את עמדתם המשפטית לגבי ההחלטה.

האם באופן כללי, ההצלחה של הכדורסל הישראלי בעונה שעברה השפיעה על מכבי חיפה?

כן (ושוב תודה לג'ף רוזן)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully