וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: סאנצ'ז הניף את אצבעו לשמיים, בלטרן נתפס על סמים

הספרדי זכה בקטע ה-7 עם 3:52.53 שעות, והקדיש את הניצחון לאחיו, שהלך לפני 3 שנים לעולמו. קירשן עם החולצה הצהובה, בלטרן נתפס על סמים

היום השביעי בטור דה פראנס התנהל בין בריוד לאורייק, מרחק 159 קילומטרים העוברים בנוף הררי. יכולת מצוינת ופיניש חזק של הספרדי לואיס לאון סאנצ'ז הקנתה לו זכייה בקטע, לאחר שעבר את המרחק בזמן של 3:52.53 שעות. לאחר שחצה את קו הסיום הניף הרוכב הספרדי את אצבעו לשמיים והקדיש את הניצחון בקטע לאחיו, שהלך לעולמו לפני 3 שנים בתאונת אופניים. "הקדשתי לו את הניצחון, וגם להורי ולקבוצתי. אנחנו משפחה אחת גדולה, קבוצה גדולה, ואני משוכנע שנוכל לזכות בטור", אמר בסיום הרוכב המנצח מקבוצת קייס ד'פארנייה.

הגרמני סטפן שומאכר, שאיבד אמש את החולצה הצהובה ללוקסמבורגי קים קירשן, סיים שני את הקטע, 6 שניות אחרי סאנצ'ז. זמנו של שומאכר הוא גם זמנם של עוד 9 רוכבים, אשר הגיעו יחדיו לקו הסיום, וביניהם פיליפו פוזאטו האיטלקי, קים קירשן, והספרדים אלחנדרו ואלוורדה ואוסקר פריירו.

בתום היום קים קירשן שמר על החולצה הצהובה והזמן הכללי שלו הוא 28:23.40 שעות. קאדל אוונס האוסטרלי ניצב שני, 6 שניות אחרי הלוקסמבורגי. סטפן שומאכר שלישי בפער של 16 שניות מהמוליך. אלוף צרפת לשעבר, כריסטוף מורו, פרש מהטור, 73.6 קילומטרים מקו הסיום. מארגני התחרות וקבוצת אגריטובל, לה שייך מורו, לא ידעו להסביר את הסיבה לפרישה.

בינתיים, הדבר ממנו חששו ראשי הטור הגיע, כשבדיקת הסמים של הרוכב הספרדי מנואל בלטרן נמצאה חיובית. מדובר בבדיקה שנדגמה ביום שבת, ותוצאתה גרמה למשטרה הצרפתית להגיע למלון בו שוכנת קבוצתו, ליקוויגז, ולקחת אותו לידיה. בזאת סיים הרוכב בן ה-37 את הופעתו בטור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully