וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמיר נאסרי חתם בארסנל

הקשר הצרפתי שסיכם לפני כחודש, השלים את מעברו ממארסיי. פול אינס מסדר לרובי פאולר קאמבק בפרמיירליג. מנדי מפ.ס.ז' חתם בהאל

סמיר נאסרי השלים סופית את מעברו ממארסיי לארסנל. הקשר הצרפתי, שנכלל בסגל הנבחרת ביורו 2008, חתם רשמית על החוזה והצטרף לתותחנים. "אני מאוד שמח להפוך לשחקן ארסנל", אמר נאסרי לאתר הרשמי של המועדון. "זהו צעד משמעותי בקריירה שלי, ואני מקווה שאני אצליח. אעשה הכל למען המועדון והאוהדים, וזה כבוד בשבילי להגיע לכאן". נאסרי סיכם את תנאיו כבר לפני כחודש, אך החתימה הרשמית התקיימה היום (שישי) בעקבות העיכוב במו"מ בין הקבוצות.

סכום ההעברה לא פורסם, אך לפי ההערכות, מארסיי תקבל 16.8 מיליון יורו עבור הקשר. "הוא הראה פוטנציאל בהופעות במארססי ובנבחרת צרפת. הוא יוסיף לנו איכות לסגל. נאסרי הוא שחקן צעיר, מהיר וטכני. שחקן יוצא מן הכלל", אמר מנג'ר התותחנים ארסן ונגר, שהיה שבע רצון מההחתמה.

פאולר מתקמבק

החלוץ הותיק, רובי פאולר, נמצא על סף חזרה לפרמיירליג בגיל 33. פאולר יצטרף למחנה האימונים של בלקבורן ויחבור למנג'ר פול אינס, ששיתף איתו פעולה כשחקן בליברפול. פאולר היה קרוב לחתימה לעונה נוספת בקרדיף מהצ'מפיונשיפ, כשהגיעה ההצעה מאינס.

בקרדיף היו המומים מההחלטה, אך הודיעו כי "הם מבינים את הרצון של פאולר לחזור לפרמיירליג". יחד עם זאת, באנגליה דווח כי אינס רוצה לראות באיזה כושר נמצא החלוץ הותיק, לפני שיחליט סופית להחתימו. "לרובי נראה נכון לסיים את הקריירה בפרמיירליג", אמר סוכנו, ג'ורג' סקוט.

* העולה החדשה לפרמיירליג, האל סיטי, החתימה את המגן הצרפתי, ברנרד מנדי לשלוש שנים. מנדי הגיע לקבוצה בהעברה חופשית מפאריס סן ז'רמן. המגן מגיע לקדנציה שניה בפרמיירליג, לאחר ששיחק בבולטון כמושאל לפני חמש עונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully