וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונטיגו קאמינגס חתם לשנתיים באסטודיאנטס

רכז מכבי ת"א שוכנע להצטרף לקבוצה הספרדית. יסאיטיס הצטרף לחובנטוד. בארטון עזב לברצלונה. רודריק בלקני יחזק את טלקום

רכז מכבי תל אביב בעונה החולפת, ונטיגו קאמינגס, חתם לשנתיים באסטודיאנטס הספרדית. לאחר מו"מ ארוך, האמריקאי אמר כן לספרדים, וחתם בקבוצה עם אופציית יציאה בקיץ הבא.

קאמינגס, 32, יצטרף בקו האחורי לסמו אודריך, אקס הפועל תל אביב. קאמינגס הצטרף למכבי בקיץ שעבר, לאחר עונה פנטסטית בפרטיזן בלגרד. הוא לא הצליח להביא את היכולות שלו, וסיים עונה מאכזבת ברמה האישית.

השחקן ששיחק בעבר באינידיאנה, גולדן סטייט ופילדלפיה ב-NBA, וכן בבולוניה והמופראם באירופה, התלבט לגבי עתידו וכאמור, החליט בסופו של דבר ללכת על האופציה הספרדית.

עוד אקס מכבי, סימאס יסאיטיס (26, 2.02), שחקנה של טאו ויטוריה בעונה אשתקד, חתם בחובנטוד בדאלונה לעונה אחת. עם טאו זכה יסאיטיס באליפות ספרד והעפיל עימה לפיינל פור, אולם לא הפך לבורג משמעותי ברוטציה של נוון ספאחיה והעמיד ממוצעים של 4.1 נקודות ו-1.9 ריבאונדים בליגה הספרדית לצד 4.6 נקודות ו-1.4 ריבאונדים ביורוליג. יסאיטיס שיחק במכבי בעונת 2006/7 תחת נוון ספאחיה, שאימן אותו גם בעונה אשתקד בויטוריה.

מי שעוזב את בדאלונה הוא לובוש בארטון (28, 2.00), שחתם על חוזה לשלוש שנים בברצלונה. בעונה שעברה במסגרת היול"ב קאפ קלע הסווינגמן הצ'כי 9.4 נקודות, הוריד 3.7 ריבאונדים ומסר 1.1 אסיסטים בממוצע.

* טלקום אנקרה, יריבתה של בני השרון ביורוקאפ, הודיעה רשמית על החתמתו של רודריק בלקני, הגארד שהובא בעונה שעברה לאולימפיאקוס על ידי פיני גרשון. בלקני יחליף באנקרה את חאליד אל אמין.

* ארמני מילאנו החתימה את הסמול פורוורד, ג'ומיין ג'ונס (29, 2.02), ששיחק בעונה שעברה בנאפולי, וקלע 18 נקודות בממוצע למשחק בליגה האיטלקית. ג'ונס הגיע לנאפולי בעונה שעברה לאחר שמונה עונות בליגה הטובה בעולם, שם שיחק באטלנטה, פילדלפיה, קליבלנד, בוסטון, הלייקרס, שארלוט ופיניקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully