וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוני ניר חתם בגבעת שמואל

11.7.2008 / 12:55

שחקנה של מכבי ראשל"צ בעונה האחרונה, מצטרף לרועי ברקוביץ' בגבעת שמואל. זו התחנה החמישית של ניר בחמש העונות האחרונות

מכבי גבעת שמואל, העולה החדשה לליגת העל, עשתה היום (שישי) צעד נוסף בבניית הסגל לקראת העונה הקרובה כאשר צירפה את יוני ניר, שחקנה של מכבי ראשון לציון בעונה החולפת. ניר החזיק במהלך הקיץ מהצעה מהפועל גליל עליון ומראשון לציון, אך כששתי הקבוצות החתימו על העמדה של ניר שחקנים ישראלים אחרים, העדיף השחקן את הצעת גבעת שמואל. אחרי שבימים האחרונים נפגש ניר עם המאמן אורן אהרוני, הוא חתם הבוקר בקבוצה, ולאחר מכן המריא לחופשה בטורקיה.

ניר בן ה-22 נחשב לאחד ההבטחות הגדולות בכדורסל הישראלי בגילאי הנוער. הוא גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב אך קבוצת הבוגרים הראשונה שלו הייתה דווקא הפועל ירושלים. אחרי שנתיים בירושלים הוא החל לנדוד, ועבר בעירוני רמת גן, בני השרון והעונה כאמור בראשון לציון שם קלע 4.8 נקודות והוריד 3.3 ריבאונדים. היכולת של ניר בנבחרות הצעירות של ישראל ביחד עם יכולת טובה העונה, זיכו אותו בזימון לסגל הרחב של הנבחרת הבוגרת, אך כשצומצם הסגל מ-32 שחקנים ל-17 בלבד, נופה השחקן.

ניר יהיה ציר צעיר נוסף בסגל של הגבעה שאותו בונה המאמן אורן אהרוני בצוותא עם עוזרו דרור כהן. ביחד עם ניר חתום בגבעה גם אנטון שוטבין, ושניהם אמורים להילחם על משבצת הישראלי הגבוה הבולט של הקבוצה. בגבעה חתם השבוע רועי ברקוביץ', שיהיה הישראלי המוביל, ויחד עימו חתומים המתאזרח אנדרו פוגל, משה ברנר, יחזקאל סקוורר ואיתי גרינבוים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully