וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ארטסט מתקרב ללייקרס

סקרמנטו עשויה לאבד את הכוכב. בראד מילר הורחק מחמישה משחקים אחרי שהפר את התוכנית נגד הסמים. מאגטי חתם בגולדן סטייט

על עונשים צריך לשלם, ואת זה יודע כעת טוב מאוד בראד מילר, הסנטר של סקרמנטו, שהורחק ללא קבלת שכר מחמישה משחקים, אחרי שהפר את התוכנית נגד סמים של ה-NBA.
בהודעה שהוציאה הליגה לא נמסרו פרטים נוספים בדבר אותה הפרה.

מילר, שהרחקתו תחל כבר במשחק הראשון של העונה הסדירה, קלע העונה בממוצע 13.4 נקודות למשחק וקטף 9.5 ריבאונדים ב-72 משחקים עבור הקינס.

ואם זה לא מספיק, הצרות של הקינגס נמשכות כשעל פי ידיעות שמתפרסמות היום (שישי) הלייקרס שמו עין ואף יצרו קשר עם רון ארטסט. נשיא הקינגס, ג'אוף פטרי, הכחיש את השמועות לגבי עזיבתו ואמר באלגנטיות: "כרגע ארטסט הוא שחקן נהדר שיש לך בסגל. אני לא נוהג להתעסק בספקולציות. נבחן את הדברים האחרים, לא ספציפית לגבי רון, ואם תהיה דרך אחרת שנוכל לשפר את הקבוצה או לשנות, נצטרך לבחון אותה".

מאגטי מצטרף לגולדן סטייט

גולדן סטייט פיצתה את עצמה אחרי עזיבתו של בארון דיוויס בהחתמתו של קורי מאגטי לחמש שנים. מאגטי בן ה-28 זכה להצעות גם מסן אנטוניו ומהאלופה בוסטון, אך הוא העדיף להצטרף לווריירס ובכך עוזב את הקליפרס.

מאגטי אמור גם לחפות על העזיבה של מיקאל פייטרוס, שעזב לאורלנדו אחר שחתם על חוזה לארבע שנים בעלות של 5 מיליון דולר. מאגטי מגיע אחרי העונה הטובה ביותר שלו עד כה בקריירה, שכללה 22.1 נקודות ו-5.6 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הווריירס קרובים לצרף גם את רוני טוריאף בן ה-25 מהלייקרס, אחרי שהציעו חוזה בן ארבע שנים תמורת 17 מיליון דולר. כדי להשאיר את טוריאף, הלייקרס יצטרכו להשוות את ההצעה תוך שבעה ימים.

בתוך כך, ברנט בארי עבר ליוסטון. הגארד בן ה-36 של סן אנטוניו קיבל הצעה לחתום לשנתיים, אחרי שחוזר על ידי הרוקטס בתקופה האחרונה. בארי הוכיח את עצמו השנה כשחקן עוצמתי, במיוחד מחוץ לקשת כשסיים בפלייאוף עם 46.3 אחוז מה-3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully