וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמונה חברים בהנהלת ברצלונה התפטרו

הכאוס במועדון הפאר הקטאלוני ממשיך, לאחר הצבעת אי האמון נגד הנשיא ז'ואן לאפורטה. למרות שנאסר עליו, רונאלדיניו נחוש לנסוע לאולימפיאדה

נשיאה של ברצלונה, ז'ואן לאפורטה, ימשיך כנראה בתפקידו עד סוף הקדנציה שלו עוד שנתיים, עד שנת 2010. אלא שהצרות ממשיכות ליפול על ראשו של הנשיא. לאחר שצלח את הצבעת אי האמון בשלום והודיע שימשיך, ספג הערב (חמישי) הנשיא מכה נוספת כשלא פחות משמונה מנהלים (מתוך 17) בדירקטוריון הודיעו על התפטרות.

לאפורטה נתון תחת לחץ מתמיד בזמן האחרון, דבר שהגיע לשיא עם הצבעת אי האמון נגדו שנערכה ביום ראשון, בה הצביעו כ-60 אחוזים מחברי המועדון נגד המשך כהונתו של הנשיא. בסופו של דבר חברי המועדון לא הצליחו לכפות בחירות חדשות על הנשיא, כיוון שהיו צריכים רוב של שני שלישים.

לפני יומיים דווח בעיתון הקטאלוני 'ספורט' כי לאפורטה יגיש את התפטרותו ביום חמישי הזה, כדי למנוע בין היתר התפטרות חברים בדירקטוריון, אלא שכעת נראה כי ההיפך קורה. בין שמונת המתפטרים אפשר למצוא את אלברט ויסנס, סגן הנשיא שאמור היה לרשת את לאפורטה אם היה עוזב את תפקידו. סגן נשיא הספורט של המועדון, מארק אינגלה, סגן נשיא הכספים, פראן סוריאנו. "הסיבה להחלטה שלנו נובעת מהשוני לגבי היחס לתוצאות הצבעת אי האמון שנערכה ביום ראשון האחרון", אמר ויסנס במסיבת עיתונאים.

רונאלדיניו: "לא חושב שמישהו יעצור בעדי"

רונאלדיניו מאיים כי יסע לאולימפיאדה גם ללא האישור מברצלונה, קבוצתו. הכוכב הברזילאי של בארסה קיבל לאחרונה זימון ממאמן הנבחרת, דונגה, לסגל לבייג'ינג 2008. אלא שהמועדון הקטאלוני לא הסכים לרונאלדיניו, שהשמין מאוד לאחרונה, לעזוב כיוון שהוא בונה עליו לקראת משחקי מוקדמות ליגת האלופות.

אם הברזילאי ייסע בסופו של יום, הרי שזה יפעיל לחץ נוסף על המועדון, שממילא שרוי בלחץ גדול מאוד לאחרונה. מה גם שמהלך כזה יביא לרונאלדיניו הרבה סימפטיה על רצונו לשחק בנבחרת והוא יכול להוביל לעזיבה של הקשר את בארסה.

"אני מדמיין את עצמי משחק טוב במשחקים האולימפיים ומביא לברזיל את מדליית הזהב", אמר רונאלדיניו. "אני לא חושב על שום דבר שלילי. אני בטוח שאגיע לאולימפיאדה בכושר טוב. לא שיחקתי כבר זמן רב ואני מאוד מתגעגע לשחק". עוד הוסיף השמנמן: "אני עובד קשה, וזו הסיבה שבגללה אני לא חושב על מקרה שמישהו ינסה לעצור מבעדי או למנוע שאגיע לבייג'ינג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully