וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית בן דוד חתם במכבי חיפה

10.7.2008 / 15:53

שחקנה של הפועל גלבוע/עפולה בעונה שעברה הצטרף באופן רשמי לעידו קוז'יקרו בעולה החדשה. מגעים עם משה מזרחי, דורון פרקינס מועמד

מכבי חיפה, העולה החדשה לליגת העל, ממשיכה במסע הרכש שלה, ויום אחרי החתימה עם עידו קוז'יקרו, חתם היום (חמישי) בקבוצה שחקנה של הפועל גלבוע/עפולה בעונה שעברה, עמית בן דוד. בחיפה פנו לבן דוד מיד עם סיום העונה שעברה, בעיקר בזכות הקשר הטוב בין המאמן אבי אשכנזי לשחקן, וניהלו איתו מגעים במקביל למגעים עם מורן רוט ורכזים נוספים. בן דוד עצמו החזיק בהצעות גם מעירוני אשקלון ואף הפועל ירושלים הביעה עניין בשחקן. בסופו של דבר חתם השחקן לאחר מגעים בין עו"ד טל אבריאל מצד חיפה, לנציגו של השחקן עו"ד עופר יחיאלי.

בן דוד בן ה-30 גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, אך לקראת סוף גיל הנוער עבר למכבי רעננה. הוא היה מהשחקנים הבולטים בנבחרות הנוער והעתודה אך לא קיבל צ'אנס בבוגרת. אחרי ארבע עונות כשחקן ספסל במכבי רעננה הוא עבר להפועל חולון אך בה הוא גם לא בא לידי ביטוי, ואחרי עונה עבר להפועל צפת, שהייתה בליגת העל. את הקשר הראשוני שלו עם אבי אשכנזי הוא עשה בעונת 2001/2 שביחד הם העלו את עירוני נהריה לליגת העל. אחרי עונה טובה במכבי ראשון לציון, הוא חזר לנהריה של אשכנזי ושיחק שם עד עונת 2006/7. בעונה שעברה הוא שיחק בהפועל גלבוע/עפולה וירד עם הקבוצה ליגה כשהוא קולע 9.2 נקודות ומוסר 3.3 אסיסטים.

כאמור, מצטרף בן דוד לעידו קוז'יקרו שכבר חתם בקבוצה, ולקובי אייזיק, שחקן הבית, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה. בחיפה מנהלים שיחות עם משה מזרחי לגבי צירופו לקבוצה, כשבמקביל נבדקת האפשרות לצרף בנוסף לבן דוד גם את מורן רוט, שהמגעים הראשוניים בינו לבין חיפה לא צלחו. בחיפה היו מעוניינים להמשיך גם עם אורי קוקיה, אך נראה כי השחקן יגיע לבסוף להפועל חולון.

בעמדת הזרים אחד השחקנים שמועמדים להצטרף לעולה החדשה לליגת העל הוא שחקנה של ברי הבלגית, דורון פרקינס. פרקינס (25, 1.88), בוגר מכללת סנטה קלרה, החל את הקריירה המקצוענית שלו בליגה היפנית ובעונת 2006/7 שיחק באולדנבורג הגרמנית. העונה במדי ברי, שסיימה את הליגה הבלגית במקום הראשון אך הפסידה בגמר הפלייאוף לשרלואה, רשם פרקינס 15.8 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-5.7 אסיסטים למשחק. מלבד חיפה, הביעה בפרקינס עניין קבוצה נוספת בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully