וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחילו ברגל שמאל

10.7.2008 / 19:21

מכבי ת"א, בעידן רן בן שמעון, נוצחה במשחק האימון הראשון שלה 2:1 בקרית שלום ע"י מ.ס. אשדוד. המאמן: "אנחנו נהיה בצמרת"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

1:2 לאשדוד על מכבי ת"א

אחרי שבועיים של אימוני כושר מפרכים ערכה היום (חמישי) מכבי תל אביב המתחדשת ניסוי כלים ראשון בעידן רן בן שמעון. הקבוצה קיימה משחק אימון נגד מ.ס. אשדוד במגרש האימונים בקרית שלום, אבל פתחה את העונה שלה ברגל שמאל עם הפסד 2:1.

שחקני הרכש, הבלם איגור טומאסיץ', הקשר מאור בוזגלו והחלוץ איליה יבוריאן, פתחו בהרכב וערכו הופעת בכורה. בן שמעון בחן את שלושת החלוצים, היהודי-ארמני קרלן אברמוב, הפרגוואי בן ה-21 רוברטו סאנצ'ס והיהודי הצעיר ואייל שטרכמן שהגיע מארגנטינה.

מכבי פתחה טוב והייתה עדיפה ב-25 הדקות הראשונות של המשחק, אבל אשדוד הייתה זו שעלתה ליתרון בדקה ה-26. דוד רביבו מצא את רחמים צ'קול, שעבר את יבריץ' וגילגל בקלות פנימה. בדקה ה-37 כבר 0:2 לאורחים. טומאסיץ' איבד כדור בהגנה למשה בן לולו, שחדר לרחבה וכבש את השני של אשדוד, הפעם מול גיא סולומון, שהחליף את דרגוסלב יבריץ'. גיז'רמו ישראלביץ' ערך את הופעת הבכורה שלו כשנכנס בפתיחת המחצית השנייה. ארבע דקות לאחר מכן החלוץ הנבחן, קלרן אברמוב, ניצל עירבוביה וצימק ל-2:1, תוצאה שנשמרה עד הסיום.

אחרי המשחק נערך הפנינג אוהדים ענק בהשתתפות שחקני הקבוצה, והאוהדים הצהובים במתחם מחלקת הנוער של האגודה. במהלך הערב הוקרן קליפ לסיכום העונה שעברה, וקליפ הוקרה לאבי נמני. כמו כן, ציינו באירוע גם את זכייתה של קבוצת הכדורעף באליפות, וכן הוצגו שחקני הרכש החדשים של קבוצת הכדורגל. במהלך הערב יכלו אוהדי הקבוצה לרכוש מנויים לעונה הקרובה בקופת הכרטיסים בקרית שלום.

יוסי מזרחי: "מקווה מאוד שדגו יגיע"

"צריך לעבוד על הרבה דברים", אמר מאמנה החדש של מכבי תל אביב רן בן שמעון בסיום המשחק. "אני אוהב לנצח, אבל זה לא עניין של סלחנות. התוצאה החשובה הראשונה של מכבי תהיה ב-30 באוגוסט, שם התוצאות יישפטו, עד אז זו רק דרך.

"הקבוצה הזאת תהיה בצמרת. יש לנו קבוצה טובה ושחקנים טובים. אני מאמין שנהיה בצמרת. כרגע לדבר על אליפות מבחינת מכבי תל אביב זה לא רציני, מה גם שהסגל עדיין לא נסגר. כישייסגר הסגל ואחרי שנעבור מחנה אימונים, נוכל לדבר על מטרות. ברור שהציפיות הן להיות בצמרת".

עוד הוסיף בן שמעון על חניכו החדש מאור בוזגלו: "במילה אחת, הוא שחקן יוצא מן הכלל עם אישיות יוצאת מן הכלל. מכבי עשתה דבר גדול כשהביאה אותו לקבוצה, עתידו עוד לפניו. נשתדל לעזור לו כדי שיעזור לנו".

"לתוצאה אין חשיבות. מה שחשוב זה לראות את הקבוצה", אמר מאמן מ.ס. אשדוד יוסי מזרחי בסיום. "איך הצעירים יכולים להשתלב בקבוצה, גם חשוב לראות את הזרים. אני כועס תמיד, גם באימון. השחקנים הצעירים צריכים הרבה הכוונה והרבה ללמוד. צריך להעיר להם, אבל הם מוכשרים ויתקדמו.

"נביא זרים בעמדת השוער והבלם ונביא עוד שחקן ישראלי ברמה. אני מקווה מאוד שזה יהיה ברוך דגו. אם זה היה תלוי בי הוא כבר היה מזמן באשדוד. את הרשמים שלי לגבי הזרים אני משאיר לעצמי. קבוצה כמו אשדוד, אין לה את הלוקסוס לטעות בשחקנים הזרים שלה".

עיסקת העברתו של הבלם זאב חיימוביץ' תקועה, וזאת עקב סירובו של הבעלים של מ.ס. אשדוד, ג'קי בן זקן, לרדת בדרישותיו הכספיות עבור מחצית מכרטיסו של השחקן בו הוא מחזיק במשותף עם רונן אלעד, הבעלים של הפועל פתח תקוה. בן זקן נקב בסכום של 350 אלף דולר אותם הוא דורש עבור חלקו בבעלות על כרטיסו של חיימוביץ', שכבר סגר את תנאיו לארבע השנים הקרובות בקרית שלום.

ראשי מכבי תל אביב כבר הגיעו לסיכום עם רונן אלעד שיקבל 200 אלף דולר עבור חלקו בכרטיסו של הבלם. סירובו של בן זקן לרדת בדרישותיו הכספיות מעכב את חתימתו הרשמית של חיימוביץ' במכבי, כאשר מי שמעורב במשא ומתן הוא איש העסקים מאיר שמיר שמחזיק אף הוא במחצית מכרטיסו של הבלם. במכבי מקווים לסגור את עסקת הרכישה עוד לפני יציאת הקבוצה למחנה האימון בהולנד בשבוע הבא. בכיר בהנהלת מכבי התייחס לעיסקת חיימוביץ' ואמר: "חיימוביץ' רוצה לשחק במכבי תל אביב וזה הדבר הכי חשוב, זה ייקח עוד כמה ימים אבל בסוף הכול יסתדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully