וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה מעוניינת בעומרי אפק

10.7.2008 / 12:47

בשכונה יעשו מאמצים לצרף את שחקן מכבי חיפה, שמבוקש על ידי גיא לוזון. נמשך המו"מ עם לבסקי סופיה לגבי איבאנוב. בלמים זרים יגיעו למבחנים

המגן-קשר עמרי אפק נמצא על הכוונת של בני יהודה. המאמן גיא לוזון ממשיך בחיפושיו אחר שחקני חיזוק, ובקבוצה יעשו מאמצים לצרף את אפק, שסיים את חוזהו במכבי חיפה ולא נמצא בתוכניות של המאמן אלישע לוי לעונה הבאה. אפק יצא לפני כשבוע עם שלומי ארבייטמן וזאב חיימוביץ' למספר ימי התרשמות במועדון הרומני גלאץ, אולם השלושה החליטו לדחות את הצעת המועדון הרומני לחוזה לשלוש שנים.

לוזון הצהיר כבר לפני כשבוע כי הוא מעוניין לצרף לפחות שלושה שחקנים נוספים לסגל של בני יהודה, בלם קשר וחלוץ, כאשר כבר עתה ברור שאחד מהם יהיה חייב להיות ישראלי, שכן לקבוצה נותרו רק שתי משבצות פנויות לשחקנים זרים. ראשי המועדון נמצאים בשבועות האחרונים במשא ומתן מתקדם עם לבסקי סופיה הבולגרית על צירופו של הקשר מירוסלאב איבאנוב, שכבר סיכם את תנאיו הכספיים בקבוצה. בשלב זה דורשים הבולגרים סכומי כסף גבוהים עבור שחרורו של איבאנוב.

השבוע יגיע לארץ למבחנים דויד גיגאורי, בלם בן 22 מדינמו טביליסי הגרוזינית. הקבוצה תצא למחנה אימון בהולנד ב-20 בחודש ונראה כי מספר בלמים זרים יגיעו להתרשמות ומבחנים למחנה עצמו.

הקפטן אסי בלדוט יעבור היום ניתוח עקב הבקע בשרירי הבטן ממנו הוא סובל. בלדוט ישוב לפעילות בעוד כחודש וחצי ויחמיץ את פתיחת העונה בליגת העל.

הערב, 17:30, תקיים הקבוצה משחק אימון מול מכבי חיפה במגרש בכפר גלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully