וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן רוברטס חתם בגליל

11.7.2008 / 10:41

בוגר מכללת דייטון, שמשחק בליגת הקיץ באורלנדו, מצטרף לקבוצה של עודד קטש וישלים את הקו האחורי בצוותא עם יזרעאלי וניקסון

הפועל גליל עליון/גלבוע ממשיכה בחיזוק לקראת העונה הבאה, ואחרי שכמעט וסגרה סופית את הסגל הישראלי של הקבוצה, החתימה הבוקר (שישי) הגליל את בריאן רוברטס. רוברטס (23, 1.88), ששיחק במכללת דייטון, מרבה לשבת על הספסל בימים אלה בליגת הקיץ באורלנדו במדי הקבוצה המקומית, ואחרי שסיכם את תנאיו בקבוצה עוד במהלך השבוע, חתם הבוקר על החוזה וישחק בעונה הקרובה בקבוצתו של עודד קטש.

רוברטס סיים העונה ארבע שנים במכללת דייטון בהן הצטיין וקלע 15.7 נקודות ומסר 3 אסיסטים למשחק בממוצע. עד כה בליגת הקיץ באורלנדו שיחק רוברטס בשני משחקים מתוך ארבעה וקלע 3.5 נקודות למשחק.

רוברטס משלים את הקו האחורי בגליל ביחד עם גוני יזרעאלי ואארון ניקסון, שכבר חתומים בקבוצה, ולצעירים יותם שירן ורון סבג, שעלו ממחלקת הנוער של המועדון. בנוסף לגארדים חתומים בקבוצה הפורוורדים הישראלים דגן יבזורי, אלישי כדיר וניר כהן, כאשר ג'וואד וויליאמס, ששיחק בקבוצה בעונה שעברה, נמצא במגעים מתקדמים על המשך דרכו במועדון. ככל הנראה דורון שפר לא ימשיך במועדון לאחר שהבין כי לא צפוי להיות גורם משמעותי בסגל של עודד קטש העונה. שפר צפוי לחתום בהפועל צפת מליגה א'.

עדכון ראשון: 10/7 12:31
עדכון אחרון: 11/7 10:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully