וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבראו: "אני מודע לציפיות ממני ומבית"ר"

אסף שקד

10.7.2008 / 11:23

סבסטיאן אבראו ערך אימון בכורה בבית"ר ירושלים: "מטרתנו הראשונה היא ליגת האלופות". אלברז התאמן כרגיל, החלטה לגביו תתקבל בימים הקרובים

ביתר.נט

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

ברוך הבא לירושלים

החלוץ האורוגוואי סבסטיאן אבראו ערך הבוקר את אימון הבכורה שלו במדי בית"ר ירושלים לאחר שאתמול נחת ואף הספיק לבקר במתחם האימונים בבית וגן. את פניו של אבראו קיבלו רק כ-20 אוהדים, וזאת לאחר שבשדה התעופה קיבלו את פניו כמות גדולה של כ-200 אוהדים.

אבראו, שהוצג לכלי התקשורת כבר לפני שבועיים, הקדיש בתחילת האימון כמה דקות למספר מילים לכלי התקשורת ולאחר מכן התפנה למספר צילומים במדים החדשים של בית"ר ירושלים.

"אני שמח שהגעתי לבית"ר ירושלים", אמר החלוץ מאורוגוואי לפני האימון, "זה האימון הראשון שלי בקבוצה ואני שמח לפגוש את החברים החדשים שלי. באתי לבית"ר ירושלים בשביל לעזור לה, אני מודע לדיבורים עליי והציפיות ממני ובאתי בשביל לעבוד ולתרום לקבוצה".

אבראו, מתברר, כבר הכיר מספר שחקנים בקבוצה והספיק להתחבר עם הצמד הדרום אמריקאי דאריו פרננדס וכריסטיאן אלברז. המגן הצ'יליאני, שהתאקלם בתחילת העונה שעברה בעזרת מילובאן מירוסביץ', לקח על עצמו את תפקיד "מקבל הפנים" החדש, ולאחר שהדביק אליו את פרננדס, כעת הוא עוזר לאבראו להשתלב בקבוצה למרות היריבות הספורטיבית הגדולה שיש בין נבחרת צ'ילה לאורוגוואי.

שחקן נוסף שאבראו כבר הספיק להכיר הוא הקשר האחורי דרק בואטנג, שאף הפריע במהלך דבריו של אבראו וניסה להצחיק את חלוץ הרכש החדש כשקרא בשמו בזמן שמצלמות העיתונאים התמקדו בו.

"ביום-יומיים הראשונים שהגעתי הספקתי להכיר את החברים החדשים שלי בקבוצה ואכיר אותם יותר טוב בהמשך", סיפר אבראו, "בינתיים הכרתי אותם בחדר ההלבשה, שמתי לב שבואטנג הוא השחקן המצחיק בקבוצה והוא מסוג השחקנים שאני מסתדר איתם טוב מאוד".

גם על ויסלה קראקוב, יריבת בית"ר במוקדמות ליגת האלופות, אבראו כבר שמע, אם כי הודה כי יצטרך לקבל עוד אינפורמציה מהצוות המקצועי. "זה הולך להיות משחק לא קל", אומר אבראו, "הקבוצה הפולנית היא קבוצה פיזית וחזקה, אבל אנחנו מוכנים לאתגרים והמטרה הראשונה שלנו היא להצליח בליגת האלופות. זאת גם הסיבה שאני נמצא כאן".

למרות העובדה שרק לפני כשבועיים סיים השחקן את העונה הסדירה עם ריבר פלייט ואף שותף במשחקי נבחרתו בחודש האחרון, אבראו לא נראה עייף במהלך האימון, נראה חד מאוד ואף הספיק לכבוש במהלך המשחקון הפנימי באימון. "יהיה לי מספיק זמן לנוח כשאפרוש מכדורגל", אמר אבראו כשנשאל על המנוחה הקצרה שקיבל אחרי הליגה בארגנטינה, "עכשיו הזמן לעבוד כמה שיותר".

בתום האימון ערך אבראו סיור בירושלים ובין היתר נסע לראות את אצטדיון טדי לראשונה מאז הגיע לישראל.

אלברז התאמן כרגיל, החלטה לגביו תתקבל בימים הקרובים

כריסטיאן אלברז, הסובל מפציעה במפשעה, ערך היום אימון כרגיל, אך בבית"ר יודעים שהמצב הנוכחי לא יכול להימשך לאורך זמן והשחקן ייאלץ לעבור ניתוח. הצוות הרפואי טרם החליט כיצד לפעול בנושא, ועדיין לא ידוע אם המגן ייצא בסופו של דבר למחנה האימונים בשוויץ, או שמא יעבור את הניתוח שהוא זקוק לו כבר בשבוע הבא.

"ביומיים הקרובים נקבל החלטה בנושא", אמרו בבית"ר, "אחת האופציות היא לנסות ולסחוב את הניתוח רק לאחר המשחקים עד קרקוב, ובכך למעשה לא נצטרך להביא מגן אחר. במידה שהמצב לא יהיה טוב והוא יצטרך לעבור ניתוח באופן מיידי, לא נוציא אותו לשוויץ, וננסה למצוא חלופה עבורו. טודרוב מצסק"א סופיה הוא בהחלט אופציה, אבל זה לא קל להביא שחקן זר בשלב כזה ואנחנו נבחן את העניין לעומק לפני שנעשה מהלך כלשהו בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully