וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחולון ובקרית אתא אופטימיים

10.7.2008 / 10:53

יום שלישי הקרוב הוא המועד האחרון להעברת קבוצות בבקרת התקציבים ולשתי הקבוצות חסר סכום כסף לתקציב מינימום. יש סיבה לאופטימיות?

חמישה ימים נותרו עד למועד האחרון של העברת קבוצות בבקרת התקציבים ונכון להיום (חמישי) הפועל חולון ואליצור קרית אתא רחוקות מלהשלים את התהליך. לשתי הקבוצות יש בעיות כלכליות ובעוד נראה כי קרית אתא עשויה ביום ראשון להרים ידיים ולהודיע למנהלת הליגה, כי היא מוותרת על ההשתתפות בליגת העל בחולון עושים מאמצים עד לרגע האחרון על מנת לעמוד בתקציב המינימום.

"נעמוד בתקציב המינימום והכל יהיה בסדר", כך הבטיח אמש מנכ"ל הקבוצה טובי שוורץ. בפועל בשלב זה לחולון יש תקציב של 3.3 מיליון שקל שמקבלת הקבוצה מעיריית חולון וממנהלת הליגה, כולל מענק אליפות. בחולון קיוו כי הבטחתו של ארקדי גאידמק לתרומה בסך מיליון שקלים תמומש בהקדם, אך למרות שיועציו של גאידמק שוחחו עם אנשי הקבוצה, עדיין לא הועבר סכום כסף, וספק אם הסכום יגיע עד ליום שלישי הקרוב, המועד האחרון להעברת קבוצות בבקרה. לחולון חסרים עוד 900 אלף שקלים, אך בקבוצה רגועים והחלו לפעול לקראת העונה הבאה. חלק מהפיתרון עשוי להגיע מהאוהדים שכ-400 מהם הבטיחו לרכוש מנויים במחיר של 1,000 שקל מנוי ולתרום 400 אלף שקל לקבוצה.

קבוצה נוספת שנמצאת בבעיות תקציביות היא כאמור, קרית אתא. הקבוצה, שעשתה הפתעה והעפילה לליגת העל, צריכה סכום שמוערך בכ-1.3 מיליון שקל על מנת להכנס לליגה, סכום לא קטן, אך אנשי הקבוצה אופטימיים ומאמינים כי יצליחו לגייס ספונסרים ושיחות עם משקיעים יערכו לכל אורך סוף השבוע. במידה וקרית אתא או חולון לא יצליחו לעמוד בתקציב המינימום הקבוצה הבאה שתקבל את האפשרות לעלות לליגת העל היא הפועל עפולה, ולאחריה אליצור מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully