וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון לואיס חתם בעירוני נהריה

9.7.2008 / 21:35

חברו של גרג אודן למכללת אוהיו סטייט, ששיחק אצל יעקב ג'ינו בלובן לפני שנה, חתם בקבוצה לעונה אחת. בנהריה ינסו להשאיר את אשאנטה ג'ונסון

עירוני נהריה עשתה הערב (רביעי) עוד צעד חשוב לקראת העונה הבאה כשהחתימה את הזר הראשון שלה, רון לואיס, שחקנה של קבוצת לובן הבלגית, אותה אימן מאמן נהריה, יעקב ג'ינו. מאז הגעתו של ג'ינו לנהריה לפני שבועיים, עלה שמו של לואיס (24, 1.93), והערב הוא חתם בקבוצה. לואיס חתם על חוזה לעונה אחת בלבד.

לואיס הגיע רק העונה לאירופה, לאחר ששיחק במכללת אוהיו סטייט בה שיתף פעולה עם גרג אודן, שנבחר במקום הראשון בדראפט. עוד באוהיו סטייט היה לואיס בין השחקנים המובילים בקבוצה שהגיע בשנת 2007 לגמר המכללות ורשם בעונה האחרונה שלו 12.7 נקודות ו-3.6 ריבאונדים למשחק. העונה הוא היה השחקן המוביל של יעקב ג'ינו בלובן וקלע 17.8 נקודות והוריד 3.6 ריבאונדים למשחק. למרות העונה הטובה של לואיס, הקבוצה דשדשה רוב העונה בתחתית הטבלה וסיימה במקום התשיעי מתוך עשר קבוצות.

לואיס מצטרף בנהריה לקו אחורי מרשים שכולל את יוגב אוחיון, רביב לימונד וניצן חנוכי. כמו כן חתום בקבוצה הגבוה הישראלי מושון יעקוסי. בנהריה יעשו בימים הקרובים מאמצים על מנת להחתים עוד שחקנים כשבין היתר המטרה היא להחתים את אשאנטה ג'ונסון, ששיחק בקבוצה בעונה שעברה, לעונה נוספת. בנהריה מתכוונים להחתים בנוסף לג'ונסון עוד סנטר זר על מנת להשלים את הסגל הבכיר של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully