וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרי גנדל חתם בעירוני רמת גן

9.7.2008 / 15:05

שחקן אליצור רמלה בעונה שעברה חתם בקבוצה של רובי בלינקו, ויהיה השחקן הרביעי בקבוצה שמגיע אחרי עונה בליגה הלאומית

עירוני רמת גן ממשיכה בקו הלוחם בגזרות החוק הרוסי, על ידי החתמת שחקנים מהליגה הלאומית. היום (רביעי) החתימה הקבוצה את שחקנה של אליצור רמלה בעונה שעברה, גרי גנדל (28, 2.03). השחקן היה מבוקש על ידי מספר קבוצות בליגה הלאומית, אך לבסוף העדיף לחתום בקבוצה של רובי בלינקו, ויהיה השחקן הרביעי מהליגה השניה, שישחק העונה ברמת גן.

גנדל נולד בבירת לטביה, ריגה. בגיל 16 הוא החל לשחק כדורסל במכבי רחובות, בהשראתו של שחקן מכבי ראשון לציון דאז, אסף ברנע. אחרי שנה בבוגרים של רחובות הוא ניסה את מזלו במכבי רעננה, ואחרי שלא השתלב, החל לנדוד בליגה הלאומית.

בליגה השניה הראה גנדל יכולת גבוהה עד שבעונת 2005/6, החתים אותו אפי בירנבוים בהפועל תל אביב, אך הוא הרבה לשבת על הספסל. אחרי עוד שתי עונות טובות בלאומית במדי אליצור רמלה, הוא חוזר לליגת העל. העונה רשם גנדל 18.4 נקודות ו-6 ריבאונדים למשחק.

כאמור, גנדל הוא השחקן הרביעי שמגיע לרמת גן אחרי ששיחק בעונה שעברה בליגה הלאומית. קדמו לו אילן ברקוביץ' מהפועל באר שבע, הזר ג'וש גומז מבית"ר בנימינה וליאור חכמון, שחתם אתמול, מאליצור נתניה. אליהם מצטרפים בנט דיוויס, שימשיך עונה נוספת בקבוצה, והצעירים חן זיגדון, אור ברנר ושון דניאל. ברמת גן מעריכים כי גם בראיין טולברט ימשיך עונה נוספת בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully