וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטר קראוץ' על סף חתימה בפורטסמות

פומפי הודיעה רשמית: חלוץ ליברפול סיכם את תנאיו ויעבור בדיקות רפואיות בפרטון פארק. וויגלי מצטרף למגסון בבולטון. סידוול בוילה

חלוץ ליברפול, פיטר קראוץ', נמצא על סף חתימה בפורטסמות. קראוץ' סיכם את כל תנאיו הכספיים בפומפי, שתשלם 10 מיליון ליש"ט לליברפול. בהודעה רשמית שפרסמה הנהלת פורטסמות נכתב שקראוץ' צפוי לעבור בדיקות רפואיות במועדון בתוך 48 שעות.

מנג'ר ליברפול, רפא בניטז, רצה מאוד להשאיר את החלוץ באנפילד, אבל קראוץ' רצה קבוצה שתבטיח לו הרכב ראשון, וקיבל את מבוקשו במועדון של הארי רדנאפ. פורטסמות, מחזיקת הגביע האנגלי, תשחק בעונה הבאה בגביע אופ"א.

לחלוץ גבה הקומה בן ה-27, תהיה זו קדנציה שניה בפורטסמות, בה שיחק תשעה חודשים במהלך שנת 2001/2, לפני שעבר לאסטון וילה. בשלוש השנים האחרונות כבש קראוץ' 42 שערים ב-135 הופעות במדי ליברפול, כמו כן הוא כבש 14 שערים ב-27 משחקים בנבחרת אנגליה. בפורטסמות יפגוש קראוץ' את החלוץ הישראלי בן סהר, שהושאל לשישה חודשים מצ'לסי.

* מנג'ר בולטון, גארי מגסון, חיזק את הצוות המקצועי שלו לאחר שהחליט למנות את מאמנה לשעבר של סאות'המפטון, סטיב וויגלי כמאמן הקבוצה. וויגלי, ששימש גם במנצ'סטר סיטי כעוזר מאמן, אמור להצטרף לקבוצה מיד לאחר שיסיים חופשה. כעת הוא יאלץ לחלק את מחוייבותיו בין בולטון לבין אימון נבחרת אנגליה עד גיל 21.

וויגלי בן ה-46 קיבל מההתאחדות האנגלית את תפקיד מאמן הנבחרת באוגוסט 2007, ועוד קודם לכן הדריך את סאות'המפטון בפברואר 2004 . למרות זאת, הוא לא נחל הצלחות רבות בשורות הקבוצה ולבסוף עזב.

* קשר צ'לסי בעונה החולפת, סטיב סידוול, צפוי לחתום ביממה הקרובה באסטון וילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully