וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא ומילאן מעוניינות ברומן פאבליוצ'נקו

הג'יאלורוסי מוכנים לשלם כ-15 מ' יורו תמורת חלוץ ספרטק, וגם הרוסונרי בתמונה. קסאנו מוכיח שמאחורי כל כדורגלן רגוע עומדת אשה צעירה

רומן פאבליוצ'נקו, מכוכבי רוסיה ביורו האחרון, הפך לשם חם בליגה האיטלקית. אחת המסקנות שהסיקה רומא מהעונה החולפת, בה הפסידה את האליפות לאינטר, היא שיפור ההתקפה. הג'יאלורוסי חסרו חלוצים טבעיים, והרוסי המוכשר אמור לפתור להם את הבעיה בחלק הקדמי. משפחת סנסי, הבעלים של הקבוצה, הודיעה כי היא מוכנה לשלם לספרטק מוסקבה כ-15 מיליון דולר עבור השחקן בן ה-26.

אבל רומא לא לבד במרדף אחרי השחקן, ומי שמה עינה על החלוץ הרוסי היא מילאן, שמעוניינת גם ברונאלדיניו ועמנואל אדביור. פאבליוצ'נקו חתום בספרטק עד 2011, אבל זה בוודאי לא מפריע לרוסונרי להיכנס לתמונה. לרומא זה בוודאי מפריע.

קסאנו מאוהב

לפני היורו ביקרו באיטליה את המאמן רוברטו דונאדוני, על שזימן את אנטוניו קסאנו לסגל אלופת העולם. בטורניר עצמו קסאנו היה מהבודדים באזורי שהפגינו יכולת גבוהה, והיה נראה שלקח את הביקורות ללב, משום שמיעט לאיים על שער היריבות ובעיקר חיפש את חבריו. קסאנו גם היה רגוע, והשחקן חם המזג לא עשה בושות על המגרש או מחוצה לו.

קסאנו חשף את הסיבה לשינוי בהתנהגותו: חברה חדשה. חלוצה של סמפדוריה מאוהב, והוא מעניק את הקרדיט לאשה שאתו. "קרולינה שינתה את חיי", אמר החלוץ בן ה-26 על זוגתו בת ה-17, ספורטאית פולו-מים. "אם לא הייתי נשאר בגנואה, הרומן היה נגמר", הוא הודה בגילוי לב, "פחדתי שאצטרך לחזור למדריד, ולכן תחילת הזוגיות היתה איטית. עכשיו, כשאני יודע היכן אשחק, אני יכול לדבר על האשה בחיי".

אינדפנדייטה חושקת בקרספו

מעמדו של הרנן קרספו באינטר לא ברור, ובשל כך מתעניינות בחלוץ הארגנטינאי לא מעט קבוצות. מי שהצטרפה לרשימה היא אינדפנדייטה הארגנטינאית, שמכרה לאחרונה את כוכבה גרמן דניס לנאפולי. קרספו, שחגג יום הולדת 33 בשבת, תכנן להישאר באיטליה, אך עקב ההצעות מארגנטינה הוא שוקל מחדש את צעדיו.

בחודשים האחרונים קרספו סיפר על רצונו לחזור לבעתיד למולדתו, וזאת משום רצונו להיכלל בסגל הנבחרת. קרספו לא זומן לסגל ארגנטינה במשקחי מוקדמות המונדיאל, והוא הצהיר שבכוונתו להילחם על מקום בדרום אפריקה 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully