וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיימוביץ' יחתום במכבי תל אביב

מתיאוס חיזר במרץ, אבל הבלם הודיע לנתניה כי הוא ישחק עבור הצהובים. בן שמעון יבחן מול סכנין את שלושת החלוצים המועמדים לחיזוק

מסע השיכנועים של לותר מתיאוס מאמנה של מכבי נתניה כשל, והבוקר (רביעי) הודיע הבלם זאב חיימוביץ' להנהלת נתניה כי קיבל החלטה לחתום במכבי תל אביב. חיימוביץ' כבר סגר את תנאיו בקרית שלום עוד בשבוע שעבר, וכעת הוא ממתין שראשי מכבי יגיעו להסכמות עם מ.ס.אשדוד והפועל פ"ת המחזיקות בכרטיסו. בימים האחרונים מתנהל משא ומתן קדחתני על רכישת כרטיסו של חיימוביץ' שכבר סגר את תנאיו לארבע העונות הקרובות במכבי תל אביב.

"חיימוביץ' רוצה לשחק במכבי תל אביב וזה הדבר הכי חשוב, זה ייקח עוד כמה ימים אבל בסוף הכל יסתדר", אמר הבוקר בכיר במכבי תל אביב, בהתייחסו לעניין החתמתו של הבלם.
חיימוביץ' יצטרף לקרואטי איגור טומאסיץ' ולאבי יחיאל שכבר חתומים במכבי.

משה מישאלוב מנסה למצוא את דרכו אל מחוץ למועדון. מישאלוב מחזיק במספר הצעות בליגת העל כאשר הרצינית ביניהן היא של מכבי נתניה שתעשה הכל בכדי להחתימו בשורותיה. שמו של מישאלוב הוזכר כמועמד גם במכבי חיפה.

מחר (חמישי), תקיים הקבוצה משחק אימון מול מ.ס. אשדוד ובו תינתן למאמן רן בן שמעון הזדמנות לבדוק את שלושת החלוצים הנבחנים במכבי, היהודי ארמני קרלן אברמוב, הפרגוואי בן ה-21 רוברטו סאנצ'ס וכן היהודי אייל שטרכמן שהגיע מארגנטינה.

מכירת המנויים לעונה הקרובה נפתחה אמש באופן רשמי. הנהלת הקבוצה החליטה לתת הטבה יוצאת דופן לאוהדי הקבוצה והודיעה כי בעלי מנויים מהעונה שעברה יקבלו הנחה בגובה של 20% על כרטיס מנוי חדש לעונה הקרובה. הקבוצה פרסמה את מחירי המנויים למבוגרים, לנוער וחיילים ומנוי מיוחד לסטודנטים. ראשי המועדון מקווים כי בעקבות הרכש שבוצע ובתוספת המבצעים וההנחות תגיע מכבי לרף של כ-8,000 מנויים בעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully