וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרזגה: "הציבור מעדיף אותי"

דוד טרזגה מאס במאמן ריימונד דומנק והחליט לפרוש מהנבחרת. "ההחלטה להשאירו פוליטית". קלאסניץ' סגר ל-4 שנים בנאנט

חלוצה הצרפתי של יובנטוס, דוד טרזגה, הודיע היום (רביעי) כי הוא פורש מנבחרת צרפת. מאמן הנבחרת, ריימונד דומנק העדיף להשאיר את טרזגה מחוץ לסגל ביורו, וצרפת הודחה כבר בשלב הבתים, כשצברה נקודה אחת וכבשה שער אחד.

כבר לפני מספר חודשים איים החלוץ לפרוש מהנבחרת, אך אז קיבל זימון מדומנק לאחד ממשחקי ההכנה. עם זאת, היחסים ביניהם המשיכו להתערער לאחר שהחלוץ הושאר בבית ולא זומן לסגל לאליפות אירופה.

ההודעה הרשמית על הישארותו של דומנק לשנתיים נוספות, היוותה את הקש ששבר את גב הגמל עבור טרזגה. "היורו הזוועתי וההישארות של דומנק הובילו אותי להחלטה שאין ממנה חזרה", אמר טרזגה לעיתונאים מחוץ למתקן האימונים של יובנטוס, ופתח במתקפה חזיתית על התאחדות הכדורגל הצרפתית: "אני רואה כדורגל בצורה שונה ממה שרואים בצרפת. היורו היה זוועתי, אבל מה שמעצבן אותי יותר זה שדומנק נשאר", המשיך טרזגה. "בשלב זה, מתקבלות החלטות פוליטיות שלא קשורות בכדורגל, ולא מתחשבות בדעת הציבור, שמעדיף אותי".

טרזגה בן ה-31, רשם בקריירה 71 הופעות בינלאומיות בהן כבש 34 שערים. הוא היה שתוף לזכייה במונדיאל 1998 וכבש את שער הזהב בגמר יורו 2000.

איבן קלאסניץ' סגר לארבע שנים בנאנט

חלוץ נבחרת קרואטיה, איבן קלאסניץ', עוזב את קבוצתו הגרמנית ורדר ברמן לאחר שבע שנים, ומצטרף לנאנט הצרפתית. ראשי המועדון הודיעו רשמית כי החלוץ סיכם לארבע שנים בקבוצה, לאחר שחוזהו בברמן הסתיים. "אנחנו מאושרים ששחקן ברמה הזאת, הגיע אלינו", פורסם בהודעה הרשמית של נאנט, העולה החדשה.

קלאסניץ', 28, נאלץ להיעדר למעלה משנה מהמגרשים, לאחר שעבר שתי השתלות כליה, אחת מאימו, שנכשלה, ואחת מאביו. הרופאים לא האמינו שיחזור למגרשים, אך קלאסניץ' עשה היסטוריה והפך למושתל הכליה הראשון, שמגיע לטורניר גדול, כשזומן ליורו 2008 ואף כבש שני שערים במדי הנבחרת הקרואטית.

במהלך שבע השנים בברמן, קלאסניץ' רשם 150 הופעות וכבש 49 שערים. קודם לכן, שיחק בסנט פאולי הקטנה. לקלאסניץ' גם 31 הופעות בנבחרת, בהם כבש 10 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully