וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלווין יאנג בדרך חזרה לישראל

9.7.2008 / 11:45

עירוני נהריה ובני השרון מעוניינות להחזיר את שחקנן לשעבר. גם הפועל ירושלים בתמונה. רון לואיס מתקרב לחתימה בקבוצה של יעקב ג'ינו

אחד השחקנים שככל הנראה יחזרו לארץ בעונה הקרובה לקדנציה שלישית יהיה אלווין יאנג, שחקנה של רג'יו אמיליה מהליגה האיטלקית השנייה. יאנג (33, 1.91), בוגר מכללת ניאגרה, הגיע לישראל בעונת 2004/5, לבני השרון, ועונה לאחר מכן הצטרף לעירוני נהריה. בליגת העל מחפשים שחקן שכולל בתוכו גם ניסיון בליגה וגם יכולת גבוהה, ויאנג עונה על שתי הדרישות. עד כה התעניינה בשירותיו של יאנג, עירוני נהריה, אך גם בני השרון, הפועל ירושלים ועירוני אשקלון בדקו את אופציית צירוף השחקן. אגב, הסכום שיאלצו הקבוצות לשלם על מנת להביא את יאנג לישראל עומד על כ-230 אלף דולר לעונה. יאנג רשם העונה 18.5 נקודות למשחק באיטליה.

מאמן בליגת העל מסביר את הרצון לראות שחקן מסוגו של יאנג בחזרה בישראל: "בישראל יש רכזים טובים, וקלעים לא רעים, אבל מה שחסר הוא שחקן שגם יודע להוביל כדור וגם לקלוע ברמה גבוהה. מאיר טפירו הוא שחקן כזה, אבל בגלל זה מחפשים שחקן כמו אלווין יאנג, שיודע להוביל כדור ויכול גם לקלוע טוב, וגם לשחק בעמדות הפורוורד. הוא ממש מציאה".

נהריה, שכאמור התעניינה בשירותיו של יאנג, קרובה לצרף את הגארד האמריקאי של לובן בעונה שעברה, רון לואיס. לואיס (24, 1.93), שיתף פעולה עם מאמן נהריה יעקב ג'ינו בקבוצה הבלגית, וג'ינו מחפש שחקנים שהוא מכיר את יכולתם. בעונה שעברה קלע לואיס 17.8 נקודות למשחק והוריד 3.6 ריבאונדים. הצדדים נמצאים כעת במגעים מתקדמים, וככל הנראה יסכמו את הצטרפותו של לואיס לנהריה עוד בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully