וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלדרון לנדאל: רונאלדו שלנו

ה'סאן' טוען שנשיא ריאל מדריד סיפר לאלוף ווימבלדון כי כוכבה של מנצ'סטר יונייטד יגיע לריאל. לאפורטה מכחיש שבכוונתו להתפטר מברצלונה

האם כריסטיאנו רונאלדו יעבור לספרד וישחק בריאל מדריד? ה"סאן" הלונדוני מפרסם היום (רביעי) שאלוף ווימבלדון הטרי, רפאל נדאל, שגם אוהד את הקבוצה, שמע תשובה חיובית והתוודע שהעסקה סגורה וחתומה. על פי אותו דיווח, רמון קלדרון, נשיאה של אלופת ספרד, אישר כי הפורטוגלי יעבור ממנצ'סטר יונייטד.

באותה ידיעה נכתב כי נדאל שאל את קלדרון: "אוקיי הנשיא, היכן כריסטיאנו רונאלדו הזה אמור לחתום?", וקלדרון השיב לו: "הירגע רפא, הכל תחת שליטה. יש לנו אותו, העסקה סגורה". הדברים הללו כאמור מגיעים על אף העובדה שבמנצ'סטר יונייטד טוענים שרונאלדו לא יימכר תמורת שום סכום, גם לא תמורת 70 מיליון ליש"ט, הצעתה האחרונה של ריאל.

נדאל וקלדרון שוחחו ביניהם מספר שעות אחרי שהספרדי הצעיר גבר על רוג'ר פדרר בגמר ווימבלדון ביום ראשון. כעת בריאל מקווים שרונאלדו ישים קץ לסאגה המתמשכת לגבי עתידו, בכך שיאמר שהוא מעוניין לעזוב את האולד טראפורד.

לאפורטה לא ממהר לעזוב

נשיא ברצלונה לא ממש ממהר לעזוב כנראה את התפקיד. ז'ואן לאפורטה מכחיש את הידיעות האחרונות שמדווחות כי הוא יכריז בקרוב על התפטרותו, לאחר ש-60 אחוזים הצביעו נגדו בהצבעת אי האמון שנערכה. ב'ניוז דיילי ספורט' נטען שלאפורטה התבקש על ידי הנהלת הקבוצה להתפטר במהלך הישיבה ביום חמישי.

למרות זאת, לאפורטה הכחיש את הדיווחים הללו והבהיר שהוא לא חושב בכיוון הזה בכלל. הוא לא השתכנע להתפטר וההחלטה תתקבל על ידי חברי ההנהלה. "אין לי כוונה להתפטר ולמעשה, כמו שאמרתי בזמנו, יש לנו את הלגיטימציה להמשיך. ההנהלה תיפגש ביום חמישי ואני רוצה לדבר עם החברים", אמר הנשיא.

"הישיבה תתקיים ביום חמישי, כמו תמיד, ואני לא יכול להגיד מה נחליט מכיוון שאני לא יודע מה דעתם של הרוב", הוסיף. לאפורטה משוכנע שהוא יכול להישאר בתפקידו מכיוון שהוא זוכה לתמיכה מרוב חברי ההנהלה, למרות שהוא מבין שדעתם של חלק מהם השתנתה בעקבות מצב הקבוצה. כעת נשאר לחכות ולראות מה יוחלט באותה ישיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully