וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: אוואט לא ישחק באינטרטוטו

בספרד מדווח שהשוער הוא לא צפוי לשחק במפעל האירופי. המאמן לוטינה: "כולם יודעים מה המועדון צריך". גם טולוז מעוניינת בישראלי

דפורטיבו לה קורוניה הספרדית ממשיכה בהכנותיה לקראת משחק הסיבוב השלישי באינטרטוטו, שם היא עשויה לפגוש את בני סכנין.יחד עם זאת, המפגש הפיקנטי עם דודו אוואט עשוי להימנע, מאחר והתקשורת בגליסיה מדווחת הבוקר (רביעי) כי השוער הישראלי לא בתוכניות למשחק, כמו להמשך העונה בדפור.

כזכור, הודיע מאמן דפור, מיגל אנחל לוטינה להנהלה שהוא מעוניין לצרף את שוער אתלטיק בילבאו, דני ארנזוביה, במקומם של אוואט וגוסטבו מוניה, לאחר התקרית האלימה ביניהם בעונה שעברה. בדפור עושים מאמצים למצוא קבוצה לשניים, בינתיים ללא הצלחה.

היום (רביעי) אמור לוטינה לפרסם רשימה של שחקנים, שייצאו למסע הכנה של משחקי אימון לקראת מפגשי האינטרטוטו. לוטינה רמז: "לא כולם ייצאו", ובגליסיה מדווח שהמאמן בונה על השוער הצעיר פבריסיו אגוסטו בן ה-21 למשחק האינטרטוטו. מחליפו צפוי להיות שוער הנוער, מאנו.

"השוערים יודעים בדיוק את הסיטואציה. הפוקוס שלנו הוא על משחק האינטרטוטו וכולם יודעים מה המועדון צריך", אמר לוטינה. המאמן הוסיף כי הוא סומך על פבריסיו, ששיחק משחקים ספורים בעונה שעברה, לאחר התקרית. אותה תקרית אגב, פגעה קשות במעמד החברתי של שני השוערים בקבוצה, על פי הדיווח.

בינתיים מדווח העיתון כי סוכניהם של אוואט ומוניה מנהלים מו"מ עם מספר קבוצות. בישראלי מעוניינות פאריס סן ז'רמן וטולוז הצרפתיות, אך לה קורוניה תדרוש תשלום עבור דמי ההעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully