וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטון ברנד צפוי לחתום בפילדלפיה

מקור ב-NBA דיווח שסיקסרס ישלמו לפורוורד של הקליפרס 82 מיליון דולר עבור חוזה של 5 שנים. מאגטי בדרך לגולדן סטייט. פורסמה תקרת השכר

מקור בכיר ב-NBA חשף בפני ESPN כי אלטון ברנד, שחקנה של לוס אנג'לס קליפרס בעונה שחלפה, יחתום בפילדלפיה. ברנד, שהפך שחקן חופשי לאחר קריירה של 9 שנים בקליפרס, יקבל מהסיקסרס עבור חוזה של 5 שנים סכום של 82 מיליון דולר. היום (רביעי) הוא היום הראשון בו קבוצות יכולות להחתים שחקנים חופשיים, מאז נפתח שוק ההעברות ב-1 ביולי.

פילי פינתה את הסכום הגדול עבור ברנד, על ידי עסקה עם מינסוטה טיברוולבס, במסגרתה הטימברוולבס יקבלו את הפורוורד רודני קארני, הסנטר קלווין בות' ובחירה ראשונה בדראפט, ובכך יתפנה לסיקסרס סכום שמאפשר את הבאתו של ברנד. ב-NBA ציפו שברנד ישאר בקליפרס לאחר שאלו החתימו את הגארד המוכשר בארון דייויס, שהגיע מגולדן סטייט. ברנד שיחק רק בשמונה משחקים בעונה שעברה, בשל פציעה בגיד אכילס. הוא תרם בשמונת המשחקים ממוצע של 17.6 נקודות ו-8 ריבאונדים.

בינתיים, גולדן סטייט מנסה להתגבר על עזיבתו של בארון דייויס, וסיכמה על החתמתו של עוד שחקן מהקליפרס, קורי מאגטי. התקשורת האמריקאית מדווחת כי לפורוורד הוצע חוזה רב שנתי, כשהמשכורת השנתית שלו תעמוד על יותר מ-6 מיליון דולר. כמה יותר? הוורויורס והשחקן לא חשפו של שביב מידע.

ומה עוד חדש אצל הלוחמים מאוקלנד? רוני טוריאף, הפורוורד-סנטר של לוס אנג'לס לייקרס, הפך שחקן חופשי, וסיכם ל-4 שנים בגולדן סטייט תמורת 17 מיליון דולר. עתה ללייקרס יש שבוע בדיוק כדי להשוות את הצעת הווריורס. ללייקרס יש בעיה גם מצדו של סשה וויאצ'יץ', שהפך שחקן חופשי, דחה עד כה את ההצעות הכספיות שקיבל מקבוצתו, ומקבל הצעות ממספר קבוצות בליגה.

* הנהלת ה-NBA קבעה כי תקרת השכר בעונת 2008/09 תעמוד על 58 מיליון ו-680 אלף דולר. ההחלטה תשפיע מיידית על המשא ומתן שמנהלות הקבוצות עם השחקנים בימים אלה. הקנס יהיה דולר על כל דולר שחורג מתקרת השכר, והסכום המקסימלי לחריגה הוא 71 מיליון ו-150 אלף דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully