וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאלי קפץ 2.27 מטר, לא בטוח שזה יספיק

הקופץ השתתף בתחרות הזמנה והשיג את קריטריון B, אך הוא עדיין יצטרך לשחזר את התוצאה בגרנד פרי כדי אולי להגיע למשחקים בבייג'ינג

ניקי פאלי, שאיכזב באליפות ישראל ולא השיג את הקריטריון לבייג'ינג, קפץ היום (שלישי) 2.27 מטר בתחרות הזמנה שהתקיימה בחיפה בקפיצתו השנייה, מה שמהווה את קריטריון B. למרות זאת, דרישות הוועד האולימפי הן כי קביעת הקריטריון לאולימפיאדה תתבצע בתחרות בינלאומית וכי לא ניתן לקבוע זאת בתחרות ביתית.

על מנת לאפשר לפאלי להצטרף למשלחת הישראלית לבייג'ינג, ראשי איגוד האתלטיקה ייפגשו מחר עם חברי הוועד האולימפי במטרה להגיע לסיכום עימם כי תחרות הגרנד פרי שתתקיים ב-13 לחודש בירושלים תיחשב כתחרות בינלאומית ובמידה והוא יצליח שוב להשיג תוצאה זו, היא תהווה עבורו את כרטיס הנסיעה לבייג'ינג, או לחילופין, למצוא עבורו תחרות קרובה אחרת בחו"ל שיוכל להשתתף בה.

לתחרות הגרנד פרי בירושלים יגיע גם דוד איליריאני מגרוזיה, שהשתתף באליפות ישראל בריצת 110 משוכות. הוא ינסה בתחרות זו לקבוע אף הוא את הקריטריון לאולימפיאדה. לצידו ירוץ מיכאל אילין. מחר, לאחר הישיבה של איגוד האתלטיקה עם הוועד האולימפי, תתקבל ההחלטה בעניין ניקי פאלי ואיתי מגידי.

  • עוד באותו נושא:
  • ניקי פאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully