וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית תמיר קרוב לחתימה באשקלון

8.7.2008 / 18:44

שחקנה של הפועל חולון בעונה שעברה צפוי להצטרף לקבוצתו של עדי אזולאי, למרות שהחזיק בחוזה לעונה נוספת בחולון. תמיר יצטרף לאור איתן

עירוני אשקלון צפויה לרשום היום (שלישי) את אחת ההחתמות הבולטות שלה העונה, לאחר שסיכמה את רוב תנאיו של עמית תמיר, שצפוי לחתום בקבוצה עוד היום. תמיר, השוהה כעת בחופשה בתאילנד, החזיק בחוזה לעונה הבאה בהפועל חולון, אך החוזה הותנה בכך שהבעלים מיקי דורסמן ישאר עונה נוספת בקבוצה, וכשזה לא קרה, השחקן היה רשאי לנהל מגעים עם כל קבוצה שחפצה בו. חוץ מאשקלון גם מכבי חיפה, חולון וגבעת שמואל היו מעוניינות בשירותיו של השחקן.

תמיר בן ה-28 גדל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים אך לא בא לידי ביטוי בבוגרים ונראה כאילו הפוטנציאל הרב הטמון בו לא מצליח להתפרץ. בגיל 21 הוא יצא ל-4 שנים באוניברסיטת קליפורניה שם פרץ ושיפר את המשחק שלו בעיקר בזכות הקליעה משלוש, ואפילו היה מועמד להיכנס לדראפט ה-NBA. כשחזר לאירופה שיחק בא.א.ק אתונה, מכבי גבעת שמואל והעונה היה חלק מהסגל שזכה באליפות בהפועל חולון. העונה רשם תמיר 5.8 נקודות ו-2.5 ריבאונדים למשחק.

תמיר צפוי להיות הרכש השני שעושה עירוני אשקלון העונה אחרי אור איתן. הקבוצה של עדי אזולאי נאלצה להיפרד הקיץ מיובל נעימי, מושון יעקוסי וגם ככל הנראה מכריס מאסי שמחזיק בהצעות מהליגה הספרדית הראשונה. באשקלון עושים מאמצים על מנת להחתים את סטיב בארט ג'וניור, שמשחק בליגת הקיץ בלאס וגאס, קורי קאר, יריב יצקן ודרור דוידי. שמו של שמוליק ברנר עלה כמועמד לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully