וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל קולגנוב יהיה נושא הדגל באולימפיאדה

הקייאקיסט שזכה במדליית הארד האולימפית בסידני 2000 יוביל את המשלחת הישראלית בטקס הפתיחה וישא את דגל המגן דוד: "רואה בכך שליחות"

הנהלת המשלחת למשחקים האולימפיים, צבי ורשביאק, אריה רוזנצוויג, אפרים זינגר וגילי לוסטיג, הכריזה היום (שלישי) על מדליסט הארד האולימפי מיכאל קולגנוב כעל נושא הדגל במשחקים האולימפיים בבייג'ינג 2008.

קולגנוב בן ה-34 עלה לישראל מאוזבקיסטן בשנת 1995 וישתתף בפעם השלישית במשחקים האולימפיים בבייג'ינג, אחרי משחקי סידני ואתונה. במשחקי סידני זכה קולגנוב במדליה האולימפית הרביעית לישראל עם זכייתו בארד בקיאק יחיד ל – 500 מ'. לפניו נשאו את הדגל אריק זאבי באתונה, רוגל נחום בסידני ולידיה חטואל באטלנטה. מיכאל קולגנוב נבחר לאחר שקבע את הקריטריון למשחקי בייג'ינג, ויהיה למדליסט האולימפי הישראלי הראשון שיישא את הדגל.

קולגנוב אמר בתגובה: "אני מאוד מתרגש מהידיעה שאשא את הדגל בטקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים. זהו כבוד גדול עבורי להוביל את המשלחת. אני ללא ספק רואה בכך שליחות ומקווה למלא את ליבם של תושבי מדינת ישראל בגאווה גם כן".

יו"ר הוועד האולימפי, צבי ורשביאק: "מיכאל קולגנוב הוא מדליסט אולימפי ומבכירי ספורטאיה של מדינת ישראל. כמו הדגל כך גם מי שנושא אותו מהווה סמל וקולגנוב בעצם היותו עולה, ספורטאי ומדליסט אולימפי הינו מועמד ראוי המייצג את כל הטוב והערכי שבחברה הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully