וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: בלם מגיאורגיה מגיע למבחנים

דויד גיגאורי (22) מדינמו טביליסי יגיע השבוע להתרשמות בבני יהודה. עזוז חתם לשנתיים נוספות, בלדוט ינותח ביום חמישי, עטר עדיין לא סיכם

המגן איציק עזוז חתם לשנתיים נוספות בבני יהודה. עזוז ניהל בשבועות האחרונים משא ומתן עם הנהלת הקבוצה, באמצעות סוכנו גלעד קצב, וביקש שדרוג משמעותי בשכרו לעומת העונה שעברה. הערב (שלישי) נפגש עזוז עם מנכ"ל הקבוצה, משה דמאיו, והשניים חתמו באופן רשמי על החוזה.

על פי החוזה, המגן יקבל כ-60 אלף דולר בעונה הראשונה ו-70 אלף דולר בעונה השנייה. עזוז, שצמח במחלקת הנוער בשכונה, לא הסתיר את רצונו להמשיך ולשחק במדים הזהובים והיום כאמור חתם באופן רשמי לשנתיים נוספות.

בתוך כך, ממשיך מאמן הקבוצה, גיא לוזון, לחפש זרים לעמדת הבלם וזאת מכיוון שהבלם זאב חיימוביץ' החליט שלא להמשיך בקבוצה עונה נוספת. השבוע יגיע למבחנים בלם מגיאורגיה, דויד גיגאורי (22) מדינמו טביליסי. גיגאורי ינחת השבוע וינסה להרשים את לוזון, שקיבל המלצות לגבי מספר בלמים.

מי שעדיין לא סיכם את תנאיו הוא החלוץ אלירן עטר. בימים האחרונים מנסה ג'קי דהן, סוכנו של עטר, להגיע להבנות עם ראשי המועדון אך לפי שעה ללא הצלחה. גורם בקבוצה העריך כי המשא ומתן עם עטר יסתיים עד סוף השבוע. בבני יהודה עדין לא הגיעו להבנות כספיות עם לבסקי סופיה בנוגע להעברתו של הקשר מירוסלאב איבאנוב, שכבר סיכם את תנאיו בשכונה. גורם בכיר במועדון אמר בעניין זה: "יהיה בסדר, הדברים ייפתרו ואיבאנוב יישחק בבני יהודה".

הקפטן, אסי בלדוט, הסובל מבקע בשרירי הבטן, ינותח ביום חמישי בביה"ח איכילוב. בלדוט צפוי לחזור בעוד כחודש וחצי לאימונים ויחמיץ בוודאות את מחנה האימון של הקבוצה בסוף החודש בהולנד. ביום חמישי יערכו הזהובים משחק אימון מול מכבי חיפה, בשעה 17:30 במגרש בכפר גלים.

עדכון ראשון: 8/7/08 12:26
עדכון אחרון: 8/7/08 21:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully