וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'יקרו על סף חתימה בחיפה

8.7.2008 / 11:32

העולה החדשה לליגת העל קרובה לצרף את קוז'יקרו, שצפוי להיות הישראלי הבולט בקבוצה. גם עמית בן דוד מתקרב לחתימה בחיפה

עידו קוז'יקרו נמצא על סף חתימה לעונה הבאה במכבי חיפה, העולה החדשה לליגת העל. קוז'יקרו, ששיחק בשנתיים האחרונות בעירוני נהריה, החזיק במהלך הקיץ בהצעות מחיפה, הפועל ירושלים, עירוני נהריה ואריס סלוניקי היוונית אך החליט לבסוף על אופציית חיפה. קוז'יקרו צפוי להיות הישראלי הבכיר בקבוצה. עו"ד טל אבריאל, דובר והיועץ המשפטי של מכבי חיפה מסר בתגובה: "מכבי חיפה תוציא הודעה מסודרת אם וכאשר עידו קוז'יקרו יחתום בקבוצה. כרגע הוא עוד לא חתם, אז אין אישור לידיעה".

במידה ויחתום קוז'יקרו בחיפה זאת תהיה התחנה הרביעית שלו בישראל. הוא החל את דרכו בהפועל גליל עליון, עבר בהפועל ירושלים, איתה זכה ביול"ב קאפ, ובשנתיים האחרונות שיחק בעירוני נהריה. תוך כדי יצא קוז'יקרו לשהות קצרה בלה מאן הצרפתית. קוז'יקרו יחל בימים הקרובים קמפיין נוסף בנבחרת ישראל, בה הוא משחק רצוף מאז שנת 2001.

שחקן נוסף שעשוי לחתום בימים הקרובים בחיפה הוא עמית בן דוד. השחקן ששיתף פעולה עם אבי אשכנזי במדי עירוני נהריה, מחזיק בהצעות גם מהפועל ירושלים ומעירוני אשקלון, אך שיתוף הפעולה עם אשכנזי עשוי להטות את הכף לטובתו. בן דוד רשם בעונה האחרונה עונה לא מוצלחת במיוחד במדי הפועל גלבוע/עפולה שירדה בסופו של דבר לליגה הלאומית כשהוא קולע 9.3 נקודות למשחק ומוסר 3.3 אסיסטים.

בעולה החדשה לליגת העל חתום נכון לרגע זה רק הפורוורד קובי אייזיק, שגדל בקבוצה. הקבוצה היא אחת ההבטחות הגדולות לקראת העונה הבאה, אך בשלב זה בחיפה החליטו לקחת את העניינים בצורה רגועה ולא למהר עם החתמות פזיזות.ומשה מזרחי, כריס ווטסון ועמית תמיר מועמדים לקבוצה. אורי קוקיה ועדי פרג עשויים להמשיך מהעונה שעברה. בחיפה בודקים מספר שמות של זרים כמועמדים לחיזוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully