וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקווה חדשה להפועל חולון?

8.7.2008 / 9:24

ועדת הספורט של עיריית חולון המליצה להעביר 3 מיליון שקל לקבוצה. גורם בעירייה: "זה בניגוד לקו של ראש העיר". אורי קוקיה מועמד להצטרף

ניצנים של תקווה מחודשת לאלופת המדינה, הפועל חולון. שבועיים בלבד אחרי שהבעלים מיקי דורסמן עזב את הקבוצה והשאיר אותה עם אי ודאות כלכלית, אותתה אמש (שני) ועדת הספורט של עיריית חולון על פיתרון אפשרי לבעיה. הועדה, בראשותו של עו"ד מיכאל לויט, הגישה למועצת העיר הצעה להעביר לקבוצה סכום של 3 מיליון שקל, וזה בתנאי שהבעלים של הקבוצה ומנהלת הליגה יעבירו סכום זהה ויצרו תקציב של 6 מיליון שקל.

הסיכוי כי יגוייס סכום כסף נגדי של 3 מיליון שקל הוא לא קטן, מאחר שמנהלת הליגה העבירה לחולון 600 אלף שקל כמענק אליפות, בנוסף ל-900 אלף שקל שהקבוצה מקבלת כחברה במנהלת. השבוע הבטיח ארקדי גאידמק לתרום לקבוצה מיליון שקל, וכך נוצר מצב שתצטרך הקבוצה לגייס חצי מיליון שקל כדי לעמוד בתנאים של ועדת הספורט של העירייה.

אגב ההמלצה של ועדת הספורט אינה נותנת כל הבטחה שמועצת העיר תאשר את ההחלטה. גורם בעיריית חולון אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "בעבר ראש העיר מוטי ששון לא תמך בהעברת כספים בסכום כזה לקבוצה, כך שאני בספק אם יוחלט כך הפעם. הקו המנחה שלו, שהוא מממן לפי החוק את כל הקבוצות באופן שווה, עם תמיכה בספורט נוער, יהווה מכשול להמלצה". עיריית חולון אישרה בחודש שעבר העברת סכום של 1.8 מיליון שקל לקבוצה.

עוד בחולון, המנכ"ל טובי שוורץ והמאמן דני פרנקו דנו אמש באפשרויות חיזוק הקבוצה, ואחד השמות שעלו הם הפורוורד אורי קוקיה, ששיחק בעונה שעברה במכבי חיפה. קוקיה, השוהה כעת בחופשה פרטית בחו"ל, מחזיק בהצעה להארכת החוזה מחיפה, וכמו כן גם עירוני נהריה, בה שיחק בעבר, הביעה עניין בשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully