וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתות ראשון מהנבחר השני

מייקל ביזלי הפציץ 28 נקודות בבכורה שלו במדי מיאמי מול שיקגו בליגת הקיץ, דרק רוז, הנבחר הראשון, קלע רק 10. משחק ראשון לאוקלהומה סיטי

פחות משבועיים לאחר שנבחרו בשני המקומות הראשונים בדראפט, נפגשו הלילה (בין שני לשלישי) דרק רוז ומייקל ביזלי במשחק הפתיחה של ליגת הקיץ של ה-NBA באורלנדו. אז נכון, מדובר בסך הכל במשחק חסר חשיבות בו שיחקו לצידם בעיקר שחקנים אלמוניים המנסים להסתנן לסגל הסופי של אחת הקבוצות, אך בהחלט קיבלנו כיוון ראשוני בקשר למהירות השתלבותם של השניים בליגה הטובה בעולם.

ביזלי, שנבחר שני בדראפט על ידי מיאמי, לא חיכה הרבה כדי להתחיל להציג את רפרטואר הקליעות המגוון שלו, וסיים את המשחק עם 28 נקודות ב-23 דקות בלבד, עם 9 מ-21 מהשדה ותשעה ריבאונדים בניצחון של קבוצתו 70:94. לעומתו התקשה רוז, הבחירה הראשונה של שיקגו, עם 10 נקודות ב-3 מ-8 מהשדה, ארבעה אסיסטים וחמישה איבודים.

ביזלי ניסה לא לצאת מכליו לאחר המשחק: "הייתי יכול לשחק טוב יותר, למסור יותר אסיסטים, להוריד עוד כמה ריבאונדים ולהשיג עוד עצירות בהגנה בתחילת המשחק". רוז בחר להתמקד בתוצאת הסיום ולא בביצועים שלו: "לא ניצחנו, כך שאני חושב ששיחקתי איום ונורא. אבל מחר יהיה יום חדש".

תגידו שלום לאוקלהומה סיטי

בעוד ששני כוכבי העתיד הללו עושים את צעדיהם הראשונים בליגה, עשתה זאת גם קבוצה חדשה-ישנה - הסופרסוניקס. שבוע לאחר ההחלטה הסופית להעביר את הקבוצה מסיאטל לאוקלהומה סיטי, עלו שחקני ליגת הקיץ של הסוניקס לפרקט באורלנדו לבושים במדים שחורים עם הכיתוב "אוקלהומה סיטי", כששם הקבוצה החדש טרם נקבע. במשחק הראשון שלה הפסידה הקבוצה 95:78 לאינדיאנה.

ג'ף גרין הוביל את קלעי אוקלהומה סיטי עם 21 נקודות, ראסל ווסטברוק, שנבחר על ידי הקבוצה במקום הרביעי בדראפט האחרון, הוסיף 18 נקודות. אנדודי איבי, שחקנה של בני השרון בעונה החולפת הנבחן בקבוצה, קלע חמש נקודות ב-14 דקות מהספסל.

במשחק נוסף גברה ניו ג'רזי 74:86 על אורלנדו. ג'ייסי קארול קלע 22 לנטס, שקיבלו 15 נקודות מכריס דאגלס רוברטס, שהוביל העונה את מכללת ממפיס יחד עם דרק רוז עד לגמר המכללות, ונבחר רק במקום ה-40 בדראפט. מרכוס סלוטר, שנחתך במהלך העונה מהפועל ירושלים, קלע חמש נקודות למנצחים. דריק באיירס קלע 15 נקודות למג'יק, ד'ור פישר, שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב, שיחק 10 דקות במדי המפסידים ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully