וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו ורוביניו זומנו לסגל ברזיל לאולימפיאדה

דונגה החליט להמר על הכוכב הדועך של ברצלונה במטרה לזכות בזהב אולימפי ראשון אי פעם בבייג'ינג, מילאן סרבה לשחרר את קאקה

אחרי שבשבוע שעבר הציגה ארגנטינה את הסגל הנוצץ שלה לטורניר הכדורגל באולימפיאדה הקרובה, עשתה זאת הלילה (בין שני לשלישי) גם יריבתה הגדולה ברזיל, וכצפוי גם אצל הסלסאו יש כוכבים בשפע.

לצד הכישרונות הצעירים והמבטיחים שעומדים לרשותו, החליט דונגה, מאמן הנבחרת האולימפית במקביל לעבודתו בנבחרת הבוגרת, להשתמש בשניים משלושת הזימונים האפשריים שלו לשחקנים מעל גיל 23 כדי לחזק את הנבחרת ברונאלדיניו ורוביניו. השחקן השלישי בו חפץ דונגה הוא כמובן קאקה, אך מילאן סרבה לשחרר את שחקן השנה בעולם והוא נאלץ לוותר על החלום. במקומו זימן המאמן את מגן פלומיננזה טיאגו סילבה.

זימונו של רונאלדיניו עורר הדים רבים בברזיל, כיוון שמצבו הגופני והמנטלי של הקשר המחונן נמצא בשפל כבר מספר חודשים, אבל דונגה שמר לו אמונים והצהיר שנסיונו יהיה פקטון מכריע בטורניר. לצידו של רוביניו בן ה-24 בסך הכל יככבו אלשנדה פאטו ממילאן, אנדרסון ממנצ'סטר יונייטד ודייגו מורדר ברמן.

ברזיל, שמעולם לא זכתה עד כה בזהב באולימפיאדה (עד כה קטפה שתי מדליות כסף, ב-1984 ו-1988, ומדליית ארד ב-1996), תפתח את משחקיה בטורניר בשמונה באוגוסט מול בלגיה, ולאחר מכן תפגוש בבית המוקדם את ניו זילנד ואת המארחת סין.

הסגל המלא:

שוערים: דייגו אלבס (אלמריה), רנאן (אינטרנסיונל)

הגנה: מרסלו (ריאל מדריד), איסיניו (שחטאר דונייצק), ראפיניה (שאלקה), ברנו (באיירן מינכן), טיאגו סילבה (פלומיינזה), אלכס סילבה (סאו פאולו).

קישור: רונאלדיניו (ברצלונה), דייגו (ורדר ברמן), אנדרסון (מנצ'סטר יונייטד), לוקאס (ליברפול), הרנאנס (סאו פאולו), טיאגו נבס (פלומיננזה).

התקפה: רוביניו (ריאל מדריד), אלשנדרה פאטו (מילאן), ג'ו (מנצ'סטר סיטי), רפאל סוביס (ריאל בטיס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully