וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב רוצה את מקרייב

גורמים בקבוצה כבר פנו לג'קי בן זקן בקשר להעברתו של החלוץ הבולגרי לקרית שלום. קמנאן עשוי לעשות את הדרך ההפוכה לאשדוד

מכבי תל אביב מעוניינת בדימיטאר מקרייב, חלוצה הבולגרי של מ.ס. אשדוד. גורמים בקבוצה כבר פנו לג'קי בן זקן וגיששו בנוגע להבאתו של מקרייב לקרית שלום. בשלב זה דורשת אשדוד סכומי כסף גבוהים ביותר אך ייתכן שבמידה והעיסקה תצא לפועל היא תכלול בנוסף לסכום הכסף עליו יסוכם גם את החלוץ יאניק קאמאנן שיעבור לאשדוד.

הקשר גיז'רמו ישראלביץ' חתם אמש (שני) לשלוש שנים במועדון וזאת לאחר שהשלים את כל הבדיקות הרפואיות אותן נדרש לעבור. ישראלביץ' התבקש לעשות אתמול בדיקת MRI לנוכח ממצאים שעלו בבדיקות הראשוניות אך בסופו של דבר נמצא כי בריאותו תקינה לחלוטין ובערב הוא חתם על חוזהו בקבוצה. "אני שמח מאוד, הגעתי למועדון הכי גדול בארץ", אמר הקשר מיד לאחר החתימה.

גם השוער דרגוסלב יבריץ' סיכם אמש לעונה נוספת בקבוצה ויזכה לשדרוג של 25% בחוזהו לעומת העונה שעברה. במהלך הקיץ דרש יבריץ' שחתום על חוזה לעונה הבאה, להעלות את שכרו בכמעט 100% אך הובהר לו כי זה לא יקרה . בשיחה שהתקיימה אמש עם המנכ"ל עוזי שעיה נסגרו הפערים והצדדים הגיעו להסכמה עקרונית על המשך דרכו של השוער בקרית שלום גם בעונה הקרובה.

החלוץ הארמני ממוצא יהודי, קרלן אברמוב, נחת אמש בישראל. אברמוב בן ה-21 נטל חלק באימון הערב של הקבוצה והחל למעשה את התקופת ההתרשמות במועדון. החלוץ הפרגוואי הצעיר רוברטו סאנצ'ס והחלוץ היהודי ארגנטינאי אייל שטרכמן, ממשכירים להתאמן עם הקבוצה.

הבלם זאב חיימוביץ' סגר את תנאיו לארבע העונות הקרובות בקבוצה, וכעת מתנהל משא ומתן על רכישתו של כרטיס השחקן של חיימוביץ' שנמצא בבעלותם של ג'קי בן זקן ורונן אלעד. בימים הקרובים צפויים הצדדים להגיע להבנות וחיימוביץ' יצטרף באופן רשמי לצהובים.

במכבי תל אביב נעשים מאמצים קדחתניים למצוא קשר אחורי זר בעל שיעור קומה וזאת לאחר שנסיונות להנחית בארץ קשרים מארגנטינה ומרומניה עלו בתוהו. עמדה נוספת אותה רוצים הצהובים לחזק היא עמדת המגן השמאלי כאשר אלירן דנין או חיים מגרלשווילי הם השחקנים אותם מנסים הצוות המקצועי לצרף לקבוצה.

מכירת המנויים לעונה הקרובה נפתחה היום באופן רישמי. הנהלת הקבוצה החליטה לתת הטבה יוצאת דופן לאוהדי הקבוצה והודיעה כי בעלי מנויים מהעונה שעברה יקבלו הנחה בגובה של 20% על כרטיס מנוי חדש לעונה הקרובה. הקבוצה פירסמה הבוקר את מחירי המנויים למבוגרים, לנוער וחיילים ומנוי מיוחד לסטודנטים. ראשי המועדון מקווים כי בעקבות הרכש שבוצע ובתוספת המבצעים וההנחות תגיע מכבי לרף של כ-8,000 מנויים בעונה הקרובה.

היו"ר אביב בושינסקי פרסם הודעה לאוהדי הקבוצה באתר הרשמי בה נכתב בין היתר: "שמנו לנו למטרה להחזיר את מכבי למקום הראוי לה. התחלנו את הדרך למעלה אי שם במאבקי ההישרדות בתחתית וסיימנו בדיוק באמצע הטבלה - אבל כל זה נכון לשנה שעברה. כולי תקווה שבסופו של תהליך יסודי וממושך נצליח לבנות מועדון הגון ומקצועי בדיוק כפי שיודעים לעשות מעבר לים. אני קורא לכם למלא את היציעים ובעזרתכם להגשים את כל אותם יעדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully