וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה ויינקרנץ מאמן בני השרון

7.7.2008 / 19:09

אחרי אין ספור שמות שעלו, מונה המאמן הותיק שלא אימן בשנים האחרונות, למאמנה של בני השרון. אקוניס: "הוא מהמאמנים הטובים בארץ"

אחרי אין ספור מועמדים, מונה הערב (שני) משה ויינקרץ למאמן בני השרון, ויאמן את הקבוצה של אלדד אקוניס בעונה הקרובה. ויינקרנץ הועדף על פני מאמנים אחרים, למרות שלא אימן בשנים האחרונות בליגת העל. בהודעה שפירסמה הקבוצה נאמר כי הקשר עם ויינקרנץ החל כבר עם המעבר הצפוי של אפי ברינבוים למכבי ת"א, אך רק בסוף השבוע, בשל הקשר לכדי סיכום. ווינקרנץ היה מודע לכל המהלכים וההחלטות המקצועיות שכבר נסגרו לגביי השנה הקרובה, וכל ההחתמות האחרונות היו בתיאום מלא עם ויינקרנץ.

ויינקרנץ בן ה-54, הוא מהמאמנים הוותיקים והמצליחים בארץ, שבמהלך קריירת האימון שלו אימן בין היתר את מכבי ראשון לציון, הפועל חולון, הפועל ת"א, הפועל אילת, ובמקביל את כל שדרת נבחרות ישראל. ויינקרנץ יהיה המאמן בעל מספר ההופעות הרב ביותר בגמר הפלייאוף בליגה, כאשר במהלך הקריירה הגיע כ-6 פעמים לגמר הפלייאוף. ויינקרנץ חתם בבני השרון ויוביל את הקבוצה לראשונה בתולדותיה גם להשתתפות במפעל היול"ב קאפ.

"בעקבות הפניה והקשר הארוך עם בני השרון, זיהיתי את האתר והפוטנציאל העצום באגודה, והחלטתי לחזור ולאמן", אמר ויינקרץ לאחר המינוי, "מדובר במועדון גדול, ובמערכת מסודרת ומקצועית ביותר. אני מאמין שאפשר להוביל את המועדון הזה, להישגים והצלחות גדולות גם בליגה וגם באירופה".

"היו לי מספר הזדמנויות לחזור בכל השנים האחרונות, אבל באף אחד מהמקרים לא ראיתי את הפוטנציאל והאתגר שקיים פה, וכבר התבטאתי בעבר שאם אני יחזור לאמן זה יהיה רק במידה ואני ימצא את התנאים המתאימים מקצועית וכלכלית, וזה בדיוק מה שקיבלתי בבני השרון", סיכם המאמן החדש.

אלדד אקוניס, יו"ר הקבוצה אמר בתגובה: "ויינקרנץ הוא מהמאמנים הטובים ביותר שיש לכדורסל שלנו להציע, מהיום שהבנו שאפי לא ימשיך בעקבות ההצעה ממכבי הוא סומן על ידינו כמחליף האידיאלי. מדובר בבנאדם שקול, חכם, ומאמן כדורסל מצוין שבכל הקבוצות שלו הצליח הצלחות גדולות. הוא כבר היה בכל הרמות ובכל סוגי הקבוצות, אנו בטוחים שהוא האיש הנכון בזמן הנכון, ושהוא יוכל להצעיד את המועדון הזה עוד צעד אחד קדימה".

אקוניס הוסיף כי: "בשנים האחרונות עמדו בפני ויינקרנץ מספר הצעות מקבוצות שונות, בניהם גם מבני השרון, אך הוא העדיף לצפות מהצד, זה כבוד גדול לנו כמועדון שמאמן בסדר הגודל הזה בחר דווקא בבני השרון כמועדון שבו הוא יעשה את החזרה למרכז הבמה, ושהוא מאמין שזה מועדון וקבוצה שהוא יכול להוביל להצלחות והישגים בשנים הקרובות".

לויינקרנץ לא נותרה הרבה עבודה בבניית הסגל של בני השרון, ואם יחתים שחקן נוסף זה יהיה כתוספת. עד כה חתומים בקבוצה הישראלים מאיר טפירו, ארז כץ, בן רייס, שון מונסון, אלעד הופמן ואורי יצחקי. בקטגוריית הזרים ימשיכו קוקי בלצ'ר, עוסמאן סיסה ואליהם יצטרפו המין קווינטנס ושון ג'יימס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully